Vandaag is Otje jarig, en ze is alweer 2 jaar geworden!
2 jaar geleden was daar mijn “bestelling”, een bont teefje. Ik wist het gelijk; dit is Otje.
Vanaf moment 1 was het liefde op het eerste gezicht
Hier met 6 weken
Oh en wat waren we gelukkig toen ons kleine frommeltje eindelijk thuis kwam. 9,5 week was ze.
Vanaf toen zijn we onafscheidelijk. Waar ik ga, gaat Otje ook zoveel mogelijk. Ik heb autisme en recidiverende depressies en binnenkort starten we eindelijk het autisme assistentiehond traject. Een droom die uit komt!
Maargoed, terug naar de feestelijkheden!
Ze heeft vandaag natuurlijk taart gekregen. Haar gewoonlijke KVV (Pure Instinct paard/kalkoen) met een kwark/pindakaas mengsel, paar kleine stukjes worst, paar cashewnootjes, en wat gedroogde vlees koekjes.
En haar cadeaus!
ZippyPaws en een mooie cupcake.
In twee jaar hebben we echt ontelbaar veel leuke dingen gedaan. En we gaan er nog ontelbaar veel meer doen
Maar Ot’s allergrootste lievelings hobby is toch wel naar de renbaan! Afgelopen week haalde ze zo’n 53 km/u (350 m in 25.46 sec)
Ik ben echt enorm trots op hoe m’n kleine frummeltje uitgegroeid is, ze is een ontzettend lieve, vriendelijke dame geworden. Kan haar overal mee naartoe nemen en ze is altijd even braaf. Ze houdt van spelen en rennen, maar ligt net zo lief lekker samen op de bank te relaxen ze is alles wat ik hoopte te vinden in een hond en meer
Lieve lieve lieve Otje, op nog vele jaren samen!