Nadat ze vorig jaar een prachtig nest van 8 pups had gekregen, hebben we haar dit jaar weer laten dekken. Romy is 4,5 jaar, en is een kruising tussen een Heidewachtel en een Australian Shepherd.
Ze is net als vorig jaar gedekt door een Friese Stabij.
nest van vorig jaar waren 5 reutjes en 3 teefjes, 4 blue merle en 4 zwartwit. Ze hebben allemaal een heel fijn huis gevonden, ze zijn inmiddels ruim een jaar oud en we hebben nog steeds regelmatig contact. Het zijn allemaal erg lieve en actieve honden. Uiteraard ook wel met hier en daar wat puberstreken, maar stuk voor stuk lief en mensgerichte leuke honden. Een aantal zijn in gezinnen terecht gekomen, een paar naar boerderijen en sommige zijn stadhond geworden. Zo leuk om te volgen

nest van vorig jaar.
Uit dit nest ben ik van plan om een hondje aan te houden. Onze oude hond is vorig najaar overleden (labrador 17 jaar oud), dus we zijn wel weer toe aan een nieuwe aanvulling aan ons gezin.
We wonen op een boerderij, ruimte genoeg dus, ik werk thuis en heb tijd genoeg om de pups goed in de gaten te houden en samen met Romy groot te brengen. Onze 2 meiden 7 en 8 jaar, zijn ook heel enthousiast.
Romy is rond de 20e uitgerekend, ze begint al aardig dik te worden. Dikker dan vorig jaar volgens mij.
Ze is gescand, maar toen had ze een volle blaas dus de dierenarts kon maar 3 pups tellen, waarschijnlijk zijn het er wel meer.

We hebben de kraamkamer inmiddels in gereedheid en ook de camera is aangesloten. alles staat klaar.

Nu is het maar weer afwachten.
spannend.