Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
criollo_yess schreef:Dat kan alleen als de vader bruin draagt, wat wel voorkomt bij de stabij maar niet vaak dus de kans is niet grootOnze Remmelt komt uit het nest van vorig jaar van Romy. Is een erg leuke hond geworden. Ben heel benieuwd of ze in dit nest wél een paar pups in haar eigen kleur krijgt. Ik volg......
Van schreef:criollo_yess schreef:Dat kan alleen als de vader bruin draagt, wat wel voorkomt bij de stabij maar niet vaak dus de kans is niet grootOnze Remmelt komt uit het nest van vorig jaar van Romy. Is een erg leuke hond geworden. Ben heel benieuwd of ze in dit nest wél een paar pups in haar eigen kleur krijgt. Ik volg......
mooney schreef:Het is zoveel leuker als ze getest ZijnVan schreef:Dat kan alleen als de vader bruin draagt, wat wel voorkomt bij de stabij maar niet vaak dus de kans is niet groot
Ik heb inderdaad al even gekeken (gek van kleurgenetica van paarden, dus ook maar even in de honden gedoken). Ik acht de kans miniem dat de vader het draagt, dus waarschijnlijk weer dezelfde kleurtjes inderdaad.
Lukasje schreef:criollo_yess schreef:Onze Remmelt komt uit het nest van vorig jaar van Romy. Is een erg leuke hond geworden. Ben heel benieuwd of ze in dit nest wél een paar pups in haar eigen kleur krijgt. Ik volg......
Heb je een foto?