Fluffiness!! Maine Coon kittens 8 weken ITP

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Celine_Famke

Berichten: 6739
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Fluffiness!! Maine Coon kittens 8 weken ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-21 22:13

Hoi allemaal!

Laatst had ik dit fototopic geplaatst toen onze boefjes 6 weken oud waren: [BB-ITP] Enorm schattige mini Maine Coon haarballetjes ITP

Momenteel zijn ze alweer 8 weekjes oud en wat is het genieten. Ze zijn stuk voor stuk echt geweldig. Enorm aanhankelijk, enorm dapper, nieuwsgierig, behendig, hyper, sloperig, eigenwijs en knuffelig <3 Gisteren heb ik wat nieuwe foto's gemaakt, dus die moest ik natuurlijk weer even delen met jullie :D

Dit zijn de allerknapste papa Nelson Mandela van de Groene Berg en mama Big Hug Ronja Fiore:
Afbeelding
Die overigens volledig getest zijn op onder andere: Fiv/Felv, bloedgroep, HCM (DNA & echo), SMA, PKDef, PL, PKD (DNA & echo).

Oké, let's go *\o/*

1. Een mandje vol fluffjes <3
Afbeelding

2. Hangjeugd! :+
Afbeelding

3. Het eerste knappe ventje: Cantucci Du Champ Vert <3 Een enorm groot kereltje op hoge poten. Een boefje, maar ook een heerlijke knuffel. Hij komt enorm vaak lekker op schoot liggen.
Afbeelding

4. Knap jochie <3
Afbeelding

5. Gezellig samen met zijn broertje Cesare Vico :)
Afbeelding

6. Knappe dame Chavelli Du Champ Vert. Een echt boefje die altijd op ontdekkingstocht is en nergens bang van is. Klein donderstraaltje! Enorm energiek, hyper en fel. Maar ook ontzettend knuffelig en aanhankelijk.
Afbeelding

7. Met haar knappe koppie <3
Afbeelding

8. Boefje :D
Afbeelding

9. En dan het volgende kereltje. Cesare Vico Du Champ Vert. Een heel zachtaardig, rustig ventje. We noemen hem weleens voor de grap een filosoof. Hij kan alles zo uitgebreid bestuderen. Verder is hij dol op speeltjes en neemt hij alles mee in zijn bekkie. Lekker slapen op schoot is hij dol op en hij kan net als de rest echt gigantisch hyper zijn.
Afbeelding

10. Fotomodelletje hoor! <3
Afbeelding

11. Wat een droppie is het ook!
Afbeelding

12. Het volgende boefje. Het tweede dametje: Chiara Du Champ Vert. Echt een popje. Ze piept altijd het hardst en ze komt overal mee weg vanwege haar onschuldige koppie. Toch kan ze erg fel uit de hoek komen en is het ook echt wel een boefje! Ze vind knuffelen heerlijk en komt graag op schoot. Ook echt een mama's kindje.
Afbeelding

13. Popje <3
Afbeelding

14. En last but not least: Ciro Du Champ Vert. De macho van het stel. De grootste boef van allemaal. Een echt klein rebelletje. Alles moet kapot, overal kan je in klimmen of op springen. Voeten zijn er om op te kauwen en als mensen aan tafel rustig zitten te eten, moet je natuurlijk in de benen klimmen. Hij is echt een ADHD typje, zijn energie is nooit op. Het is spelen, spelen, spelen, spelen en dan ineens instorten en slapen. Het slapen doet hij graag op schoot, maar als hij nog energie heeft rent hij veel liever rond en grijpt hij zijn broertjes of zusjes, of haalt hij kattenkwaad uit. We lachen ons regelmatig kapot om dit ventje. Hier op de foto nog een beetje met een slaaphoofd haha!
Afbeelding

15. Maf beestje :P
Afbeelding


Ik heb trouwens ook een volgtopic voor deze schatjes: [BB-HK] [VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

Naar welk klein flufje gaat jullie voorkeur uit als jullie de foto's zo zien? :D Ik ben benieuwd haha.

Keandra
Berichten: 1172
Geregistreerd: 24-08-07
Woonplaats: Hamme (O-Vl, België)

Re: Fluffiness!! Maine Coon kittens 8 weken ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 22:52

Zalig gewoon.
Fantastisch mooie katten zullen het worden.

Iris82

Berichten: 39854
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Fluffiness!! Maine Coon kittens 8 weken ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 22:55

Heerlijke fluff zeg! Houd je er een zelf?

noviceh

Berichten: 4788
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 22:56

Ooeeeehhhh….Ciro kijkt wel erg ondeugend uit z'n ogen! Mijn voorkeur gaat uit naar Cesare, een mooie, grote, wijze rode kater <3 Maar eigenlijk zijn ze allemaal heel erg knap!

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Fluffiness!! Maine Coon kittens 8 weken ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 23:08

Ohhh.. Zeg me alstjeblieft dat ze al weg zijn! :+:

Avalanche

Berichten: 16063
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Fluffiness!! Maine Coon kittens 8 weken ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 01:05

De beide poesjes <3 vooral Chavelli erg leuk

heidy_wilco

Berichten: 4477
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 01:55

Ze zijn allemaal super leuk, maar mijn voorkeur gaat dan uit naar Chiara Du Champ Vert. Wat een prachtig koppie en kleur zeg <3

En inderdaad, zoals hierboven gezegd, ik hoop dat ze al een nieuw baasje hebben :')

Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 08:24

Nou, ze zijn allemaal welkom hier, dus hopelijk hebben ze al een nieuw huisje gevonden. :D Wat een prachtig stel heb je daar!

Wij zijn ook trotse eigenaar van een Maine Coon. Een echte hooligan is het. Inmiddels is ze bijna anderhalf jaar oud, maar nog steeds is ze zo speels als een kitten. Een enorme energiebom is het en dat kunnen mijn andere katten soms wel en soms niet zo waarderen.

Celine_Famke

Berichten: 6739
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Fluffiness!! Maine Coon kittens 8 weken ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-21 12:59

Haha wat een leuke reacties weer! :D Wij houden er helaas geen een zelf. Volgend nestje waarschijnlijk. Er gaan er wel 2 naar mijn broer (Cesare Vico en Ciro). Eén iemand twijfelt nog over Chiara of Cantucci en eerdaags komt er nog iemand kijken. Dan blijft er nog eentje over, maar wij willen eerst van deze mensen horen waar hun voorkeur naar uitgaat :)

Adamootje: Wat jij zegt klinkt precies als een Maine Coon ja! Onze 7jarige Maine Coon is ook nog net zo gek als een deur en kan nog enorm wild zijn. Dat neemt niet zo heel gauw af haha!

Avalanche

Berichten: 16063
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Fluffiness!! Maine Coon kittens 8 weken ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 13:18

Ik heb een Maine Coon van 3. En het is geboefte. Maar wel erg leuk geboefte.

Cheytjuh

Berichten: 4028
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 15:03

oke veeg mij maar op.....te geweldig dit <3 Ik dacht dat ik over mijn maine coon liefde heen was maar bah

bedankt :') :+