Dus zie hier, Billyoncé! Ik vermoed dat ze nog +- 2 weken moet en dat het een redelijk groot nest wordt. Ze doet het heel goed, rent nog rond. Eigenlijk heet ze Billy, ze is een US-Teddy dame. De vader is Alfie (Effie's kleinzoon). De baby's blijven allemaal hier wonen, het maakt niet uit wat er uit komt.
01. Billyoncé

02.

03.

04. Qua gewicht valt het nog wel mee, maar ze heeft echt al een grote buik met veel beweging!

05. Met de toekomstige vader Alfie

06. De zwangerschapsaankondiging was uiteraard ook in stijl

07.

08. Ik heb nu 7 cavia's, van links naar rechts Wikkie, Tommie, Kareltje, Rosie, Billy, Alfie en Bobby. Tommie en Kareltje zijn castraten van dezelfde fokker. Billy komt ook van een fokker en de andere vier zijn de Effie-kleinkinderen. Ze wonen nu in koppeltjes, Wikkie en Rosie hebben allebei een eigen castraat omdat Wikkie ontzettend ruzie maakt

Voor de achtergrond: Ik ben dus geen fokker, maar heb eens in de zoveel jaar een nestje om mijn favoriete lijn in stand te houden. Ik zet mijn beertjes in, dus wanneer ik een nestje wil koop ik een zeugje bij een fokker. Effie was een super leuke cavia en de moeder van het eerste nestje, daarom noem ik ze altijd de Effie-Familie.
09. Dit is Effie met haar nestje, de baby die het dichtst bij haar hoofd ligt is de vader van het tweede nestje.

10. Dit is Wolleke met de baby's die nu bijna 3 worden

Ik ben niet zo goed in kleurengenetica. Qua ras zouden ze in theorie 50/50 kans hebben op gladhaar of US-Teddy, maar ik vermoed dat Wolleke toch geen US-Teddy was, dus dan zouden het alleen gladharige cavia's zijn. Ook leuk

Bedankt voor het kijken!