Kyra is 75% Siberische husky met 25% oud Duitse herder. Het lijkt erop dat de luistergenen van de Duitse herder aardig zijn doorgegeven want ze doet het zo super! Natuurlijk is ook de Husky kant lekker aanwezig want ze laat zich goed horen
Verder is ze echt alles waarvan we ooit gedroomd hadden
Ze gaat veel met ons mee en overal waar we komen worden mensen spontaan verliefd op haar. Toen had je opeens een puppy mee in de auto
Volgens mij was de liefde op het eerste gezicht wederzijds

Natuurlijk kwam Berber (Mariett hier op Bokt) ook op puppyvisite en nam als puppyshower cadeautje een touw mee en... een viking schild en zwaardje
! Mijn vriend en ik hebben elkaar leren kennen tijdens een viking theaterstuk en ik doe veel vikingshoots met mijn paarden samen met Berber dus dit was een perfect cadeau! We zijn toen naar het bos geweest om wat foto's te maken. Eerst nog als normale puppy

En daarna veranderd ze van cute puppy naar kleine grote boze wolf (of Sif van Dark Souls)

Mlem

'Niet rennen met scherpe dingen!'

Zo goed baas?

Euh, toch wel vreemd dat ding

En soms... is het modellen leven gewoon heel zwaar

Kleine disclaimer
Kyra is overigens absoluut geen coronahondje, we hebben ons goed ingelezen en goed naar het karakter van Kyra zelf gekeken en zo een weloverwogen keuze gemaakt. Door omstandigheden ben ik het komende halfjaar bijna altijd thuis en hebben we intensieve begeleiding van een gedragstherapeut om Kyra de beste start te kunnen geven.
Heb je een foto van de gelukkige pap en mams toevallig?
De husky huil zit er goed in, maar dat hadden we ook al verwacht en stiekem vind ik het wel gezellig als het uit blijheid is