Ik ben Yoshi, geboren op 31 maart 2020! Ik heb nog 2 zusjes en 3 broertjes! Officieel heet ik Foam van Huize Benjamin. En woon samen met mijn baasjes.
Zoals ze mij kennen in het puppy topic ben ik een echte waterrat, want ze zagen alleen maar natte hond foto's voorbij komen.
Gisteren hebben ze een workshop gehad bij ik sup hondensup op de loodrechtse plassen. En bleek dat ik ook nog mee moest.... Weer nat worden.... Maar geeft niet, want ik ben klein stoer en dapper. Dus als ik eraf val, kom ik netjes terug gezwommen naar het board. En draag ik ook een zwemvestje!
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Eerder deze week op ons eigen board: 8.
9.
10.
11.
Ohja ik kan ook droog zijn hoor... 12.
13.
Nou doei en een dikke kus en poot van mij, ik knuffel de vrouw even verder plat
Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads. A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear. She's completely lost now, or perhaps she is found, In this strange paper world That's far from the ground.
Wat een heerlijk hondje. Vooral die foto's waarop z'n ene oor binnenstebuiten zit zijn zo leuk.
Wat suppen betreft vraag ik me iets af en misschien weten jullie het antwoord. Suppen doe je staand op een board met een peddel aan 1 kant van de stok. Wat nou als je moe wordt en je zittend wilt gaan peddelen, dan wil je toch een stok met een peddel aan elke kant? Zou het geen optie zijn om een demontabele peddel te hebben die je makkelijk kan veranderen van 1 peddel naar 2 peddels of is dat lastig omdat de ene kant van de supstok een knop heeft? Knop en peddel in je rugzakje en even veranderen wanneer nodig lijkt mij zo handig.
The smarter the phone, the dumber the person Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte Niet alles is maakbaar Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ... If you mess with the planet, the planet will mess with you ... Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey
Maflinger, klopt suppen is inprincipe staand. Maar je kan ook op je knieën of zittend peddelen en met deze peddel gaat dat heel goed hoor. Dit was een carbon peddel, super licht. Mijn eigen peddel is iets zwaarder en daar lukt het ook goed mee. Ik wil indd nog een 'kano' peddel kopen bij de decathlon, omdat je bij ons op de plas toch steeds bij hetzelfde punt uit komt.
Dank jullie wel helemaal verliefd op dit meisje! Heeft 2 jaar zeuren en 1 jaar wachten met loopsheid etc geduurt maar wachten meer dan waard!