Hij is alweer 4 geworden! De dag zelf is altijd een beetje moeilijk voor mij, omdat ik dan ook denk aan zijn lieve mama die 2 jaar geleden heel onverwachts is gestorven. Het was dit jaar extra moeilijk, want Eli (officieel Fuhsaz Eliwood) is nu net zo oud als zijn moeder was toen hij geboren werd.
Maar desondanks had ik de camera mee om van de gelegenheid en het mooie weer gebruik te maken.
Eliwood is een nu dus 4-jarige Tamaskan wolfhond reu, Bindi is een 1-jarige Groenendaeler teef.
En nee, Bindi is niet te klein gebleven, ze heeft een hele goeie maat voor een Groenendaeler; Eli is gewoon zo enorm groot dat zelfs een flinke herder maar klein lijkt.

1.

Eli.
2.

3.

Bindi.
4.

5.

6.

7.

Eli hangt eigenlijk het liefst gewoon wat te chillen in het water. Af en toe schudt ie zich uit in het water, haalt ie z’n bal op, gaat ie zitten, of als het kan zelfs liggen, kauwt ie wat op z’n bal, enz. Gewoon, lekker relaxen in het water.

8.

9.

Bindi is veel fanatieker.

10.

11.

Maar dat neemt niet weg dat Eli af en toe ook een heuse sprong in het water waagt. Vooral als het wat minder warm is dan nu, en als het vriest moet je hem eerder tegenhouden dan aanmoedigen het water in te gaan...

12.

En als ie dan z’n bal ziet overkomen...

13.

Zie je hem toch denken...
14.

Hierrrrr die bal!

15.

Maar met dit weer is het vooral heel veel van... dit...