Veel mensen kennen mij van HamsterScaping maar daarvoor had ik al een Hamstery genaamd Hamstery Pure Colour. Eind 2018 had ik voor mijn gevoel het plezier totaal verloren en heb ik er voor gekozen om te stoppen. Na vijf jaar gooide ik de handdoek in de ring. Hoop gebeurd in de tussentijd en precies een jaar later besloot ik de handdoek toch weer op te pakken en bracht weer kleur in mijn Hamstery. Ook dat ging niet helemaal zonder slag & stoot maar eindelijk gebeurde het .. op 5 april 2020 werd het eerste nestje weer geboren.
Ik fok zuivere Russische Dwerghamsters. Dat betekend dat er geen inkruising van het Campbelli bloed door heen zit (geen gekke kleurtjes, roodoogjes of dergelijke). De reden hiervan heeft te maken met bovenal gezondheid en daarna ook karakter. Naast dat ik daar in mijn steentje wil bijdragen verhuizen mijn hamsters ook alleen naar een juiste huisvesting zoals ik ook met HamsterScaping probeer te bereiken.
De vader van dit nestje heet Dionysos en komt van een collega fokker uit Limburg. Dit mannetje is een Blauw Wildkleur Pearl ventje. De moeder van dit nestje heet Josie en komt van een collega fokker uit Noord-Holland, zij is een Wildkleur dame. Uiteraard betreft het hier stamboom (

Als jullie het leuk vinden om te zien hoe zo'n ukje nou een uk wordt - dan kan ik dat later posten. Maar voor nu .. houd je vast ..

1.

Blauw Wildkleur Man 1
2.

Blauw Wildkleur Man 2
3.

Blauw Wildkleur Pearl Man
4.

Wildkleur Pearl Man
5.

Wildkleur Pearl Vrouw
6.

Wildkleur Vrouw, deze dame mag hier blijven.
Dit zijn overigens de ouders:

Mama

Papa
& no worries, je kan 'niet verliefd worden' want alle ukken hebben al een baasje. Sinds vorig jaar oktober heb ik al een hoop trouwe ex-eigenaren op de lijst staan die nu eindelijk worden beloond voor hun geduld!
Ik geniet nog even een weekje van ze voordat ze alweer naar hun nieuwe thuis mogen. Genieten jullie nog even mee?