Galathil schreef:Leuke foto's , vind ze allebei zulke mooie honden.
Is Bindi eigenlijk al volgroeid? Ik dacht dat Groenendaelers heel groot werden, maar ik vind haar er vrij klein uit zien in vergelijking met Eli.
Dankjewel! Bindi is circa 59 cm dus dat is wel een normale volwassen schofthoogte voor een teef. Ze lijkt mini omdat Eli zo groot is. Eli is 72 cm hoog nl.
Ik denk ook steeds dat ik een klein hondje heb, maar Elike is gewoon zo huge. Laatst stond ie naast een St. Bernhard en was ie gewoon even groot.
Esirene schreef:Ze zijn prachtig! Mooie foto's

Dankjewel!
StellaMay schreef:Wat zijn ze toch mooi! Allebei!
En wat een dikke vachten! Komt daar veel haar vanaf?
Dankje!
Vooral van de reu komt énorm veel haar af. We hebben twee keer per jaar een heuse “hairpocalypse”
Tamaskans verharen redelijk vergelijkbaar met poolhonden (zijn ze deels ook uit opgebouwd) dus hele plukken komen eraf naast losse haren en ik moet hem dan echt met de hand plukken ook. Dat is dus wel een nadeel aan zo’n hond. Bindi valt wel mee, vergeleken met hem.
Niqui schreef:Wat een leuke foto's! Je ziet echt dat ze genieten van het spelen met elkaar. Mooie honden ook!
Dankjewel! Ze hebben zo’n plezier samen. Ik kan daar echt elke dag zo van genieten.