Afgelopen vrijdag ben ik dus foto's wezen maken met haar in het bos in Vijlen, Zuid-Limburg. Ik was in m'n up, dus het was af en toe best een uitdaging, maar op zich ben ik zeker niet ontevreden over de resultaten.
Ik wilde in eerste instantie een paar gave actie foto's proberen te schieten, maar al snel bleek dat het niet echt een succes ging zijn, want Arya was zo blij en hyper dat ze echt vol gas sprintjes ging trekken met dit soort foto's als gevolg, waarin ze een behoorlijk ugly duckling gezicht heeft, lol. Oren plat in de nek en gaan met die banaan

En af en toe kon ze dan toch ook even de oortjes mooi naar voren doen.

This is what fun looks like.
Wat was ik blij dat ik een handdoek mee had en ze de loop plank gewend is nu met de auto, zodat ik haar niet meer hoef te tillen en mezelf vies hoef te maken hihi.

Poseren gaat haar op zich dan wel altijd goed af. Ze doet alles voor de eendenfilet snacks hihi.

Ik weet dat de meeste foto's niet heel bijzonder zijn qua compositie en dat ze op veel foto's telkens maar in het midden staat. Ik heb sommige wel gecropt, maar het was al uitdaging genoeg om na zoveel jaar niks meer te hebben gedaan met m'n pup in m'n eentje foto's te schieten. Wat meer variatie krijgen in het maken van verschillende composities enz. zal vast wel weer komen tzt hihi.