Ik heb sinds begin januari een hele lieve 'wilde poes mee naar huis genomen. Ze was op de wei aankomen wandelen en niet meer weggegaan. Wij hebben haar zo'n 2 maanden gevoerd en geknuffeld. En toen had ik mijn vriend zover dat ze mee naar huis mocht haha!
Bezoekje bij de dierenarts gehad. Gechipt en laten enten. Ze was kerngezond en ongeveer 1 jaar oud. Niet zwanger toen.
Na 4 weken was Joanie ochtends vroeg vertrokken.. heeft het raampje boven de deur op de een of andere manier open gekregen. Ze was toen dus ook krols... Na een hoop zoekrondes, amivedi, Facebook enzo na een paar weken de hoop opgegeven.. Dacht die komt niet meer terug! Totdat vorige week vrijdag de dierenambulance belde ze hadden een melding van een hoogzwangere kat bij mij in de straat! En dat was ze. Ze was 12 dagen geleden gestrand bij een buur uit de straat die een hoop katten voert.. Logisch dat ze daar bleef hangen hahah! Hij heeft uiteindelijk gebeld en zo was ze toch weer bij mij!
Afgelopen woensdagavond was de bevalling begonnen. Heerlijk, ik was toevallig de dag erna vrij! Goed getimed dus haha. Ze is bevallen van 4 hele leuke kittens met allemaal een ander kleurtje!
Bevalling ging goed, alles ging vanzelf en ze is heel lief voor de kittens... Nou hier komen ze!!
Geslacht weet ik niet helemaal zeker buurvrouw die er verstand van heeft komt morgen kijken.
De eerste:
Mickey, 115 gram

De tweede *nog geen naam*
110 gram

De derde *nog geen naam*

106 gram
En de 4e Nozem 101 gram( Of moet een poes zijn dan word het anders haha )

En mama Joanie uiteraard!

Zo leuk zijn ze! Nu nog een paar weken wachten voordat het pas echt leuk word hahah
Kijk en geniet