Hoi!

Ik heb er altijd spijt van gehad dat ik die foto nooit gemaakt heb toen ik een fokproject had vanuit school.. Totdat mijn zus dezelfde opleiding ging doen

Het eerste nestje hebben we heel goed kunnen volgen en bestaat uit zeven jongen. Het tweede nestje heeft 6-8 jongen maar wordt verstopt door moeders. Het derde nestje (haar eigen projectmuis) bestond uit twee en een halve muis toen we ze vonden, gelukkig heeft ze de overige twee wel heel gehouden maar we laten dat nestje nog helemaal met rust om te voorkomen dat ze de overgebleven twee ook op eet.
Er zullen 8 dames hier bij ons groepje van 5 blijven, twee moeders en 6 baby's. De rest gaat terug naar school of mag naar een nieuw thuis. Uiteraard heb ik ze al een aantal keer vastgelegd, en het leek me wel leuk om dat hier te delen

02. Natuurlijk begonnen ze als lelijke roze wormpjes. Het was meteen te zien dat ze allemaal zwarte ogen hebben.

03. Na een aantal dagen was het pigment al duidelijk te zien en bleek het een heel gemengd nestje te zijn

04.

05. Weer een paar dagen later begonnen de haren te groeien en werden de kleuren duidelijker

06. Nu beginnen ze echt super leuk te worden

07. Dit zijn de mannetjes. De andere vier zijn vrouwtjes en zullen hier blijven wonen, maar die wilden niet meer stil zitten voor de foto

08. Man 1

09. Vrouw 1

10. Vrouw 2

11. Vrouw 3

12. Man 2

13. Man 3

14. En tot slot vrouw 4

15. Als afsluiter nog even mijn bejaardensoos

Bedankt voor het kijken! Mocht iemand nog muizen willen pb dan maar even, helaas kunnen we ze niet allemaal houden