Normaal plaats ik altijd geposeerde foto's, dit keer leek het me leuk om ook eens wat te laten zien uit het relaxte leven van mijn cavia's
Gelukkig is het nu heel lekker weer, vandaag hebben ze hun dag doorgebracht in de buitenren. De cavia's zijn Nibbit (6), Effie (4), Effie's kinderen Diggy, Marley en Sammy (bijna 4), castraatje Zippy (3), Izzy (1) en onze nieuwe bewoonster Nanni! Nanni is pas een maand of 7 oud. Ze komt uit de opvang, waar ze net een nestje groot heeft gebracht. Ze is wel altijd heel goed verzorgd, maar woonde op een school waar de vakantieoppas de beertjes en zeugjes door elkaar heeft laten lopen
Ze zijn ook te volgen op Guinea Pigs Adventures.01. Even de buitenlucht opsnuiven

02. Nanni! Is ze niet knap?
Ik verwacht dat ze hier voor het eerst buiten is geweest. Ondanks dat alles nog heel spannend voor haar is vond ze het duidelijk heel leuk! 
03. Zippy kijkt even uit het raam waar al zijn dames zijn.

04. Marley.

05. Nibbit

06. Even de nieuwe intimideren
Marley is normaal echt heel lief, maar tegen nieuwe cavia's is ze nogal krengerig. 
07. Natuurlijk willen ze allemaal in dezelfde hoek liggen

08. Zippy kon het toch niet laten om te poseren

09. Zo lenig

10. Nadat Zippy de doos had bemachtigd mocht er niemand meer bij
Soms zijn het net katten.
11. Nibbit & Izzy.

12. Buurman Diggy!

13. Effie, je mond hangt open

14. Natuurlijk wordt er ook heel veel geslapen.

15. Een bord eten kan ook écht niet ontbreken!

Na een pedicure ging iedereen weer naar binnen, ze zijn nu (on)geduldig aan het wachten op hun groentediner
Bedankt voor het kijken!