Misschien dat hij op die tekening dan gaat -hoe noemde je dat ook alweer?- ketskloderen ipv op jou
DanielleB
Geplaatst: 15-05-20 08:17
Oh daar over gesproken... Gisteravond was Pino verliefd op zijn speeltje die in de kooi hangt Had hij naar zich toegetrokken en was zo lekker er over heen aan het schuren
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-20 08:55
Daan13 schreef:
Misschien dat hij op die tekening dan gaat -hoe noemde je dat ook alweer?- ketskloderen ipv op jou
Ketskloderen? Die is ook leuk maar we noemen het kotsklonteren
Haha Danielle Nou ja, dat is beter als dat ie dat op jou doet! Mango is helaas verliefd op mijn knie Speeltjes en knuffels probeer ik ook maar tot nu toe vindt hij mijn knie nog steeds leuker
Wanneer je papegaai beter zingt als jijzelf tijdens een duet (Sorry voor het slechte beeld, zodra ik de camera op hem richt stopt hij met zingen dus ik deed maar alsof ik aan het dweilen was )
Dat is niet het makkelijkste nummer zeg! Wel geinig dat je zo samen zingt. Verbaast me nog dat hij niet meteen aan komt en op je schouders gaat zitten.
Ahhh Mango door zijn topic en verhalen zou ik bijna zelf ook een vogel willen.. Gelukkig krijgen we wel alles mee via jouw topic Cayenne Wel de lusten, niet de lasten.. hahaha.
Hij roept het momenteel vooral de ruimte in Hij zit momenteel echt weer in een leercurve! Soms heeft hij even een periode dat hij amper iets oppakt en daarna hoor je opeens weer regelmatig nieuwe woordjes. Misschien een soort sprongetje net als bij mensen?
Anoniem
Geplaatst: 19-05-20 16:17
Grappig dat je merkt dat hij van die 'sprongetjes' heeft! Het zou wel hilarisch zijn als jullie een één of andere buitenlandse serie zitten te kijken en hij opeens in vloeiend Spaans een zinnetje zegt of zo