Deze toch wel. Een van de weinige mooie foto's die heb heb van dit triotje. De zwarte is door een stom ongeluk veel te jong overleden en zal ik dus nooit meer foto's van krijgen.
Deze foto, ze is gelukkig nog steeds bij me maar ze was heel erg ziek kort voor ik deze foto nam. Deze foto was eigenlijk het eerste teken dat ze weer beter werd. Ze heeft de niesziekte en is hier deze winter verschrikkelijk ziek van geworden. Was echt kantje boord. Op deze foto reageerde ze voor de eerste keer helder, op haar favoriete speeltje: Een ketting.
Trui
Geplaatst: 20-08-18 23:07
Lieve ex-verzorgpaardjes! Van veulen de enige leuke foto die ik met haar heb (Naja op dat moment veel fotos gemaakt, maar van de 74738284 vond ik deze wel een hele leuke) en van volwassen fjord is deze gemaakt tijdens onze laatste rit
Kaulitz
Geplaatst: 20-08-18 23:10
Laatste foto van ons voordat hij ingeslapen werd..
BiBiQ
Geplaatst: 20-08-18 23:14
Toch wel deze. De dag van verkoop van m'n NRPS-er en minishet. In tranen in de stal en uiteraard kwam de schat me troosten. Ze kroop bijna op schoot. Ik mis ze nog steeds
NRPS-er is na een jaar na verkoop al ingeslapen nadat hij kapot is gereden en shet meerdere malen verkocht en weet niet waar ze is.
s_v
Geplaatst: 20-08-18 23:20
Ik kan niet kiezen
Deze is écht heel bijzonder voor me, op de kliniek... Een paar dagen hiervoor werd Jules geopereerd aan kliniek, vanaf moment één heeft hij super gevochten, deze foto straalt echt uit hoe sterk hij zichzelf heeft gehouden, stoere vent Een paar weken na de operatie, terug thuis, weer 'gewoon' met ons drietjes na al die hectiek, herenigd met zijn vriendinnetje, die twee zijn alleen maar closer geworden door de koliek En dan deze, Jules was niet bijzonder enthousiast, maar toch, verder spreekt hij voor zich, toch?!
Indi_Vito
Geplaatst: 20-08-18 23:22
Ja zeker! Ook al is ze niet meer mijn paardje wel heel dierbaar omdat het samen met mijn oma is!