Het is lente, babytijd En dan bedoel ik de dierenbaby's!! Plaats in dit topic de schattigste en mooiste babyfoto's! Dit is achterop ons land in de sloot, eendjes En we hebben een zwaluwnestje in de stal. Uiteraard op het dierenasiel straks weer de kittenbom! (waar ik werk). De eerste zwangere kat is alweer binnengebracht.
Laatst bijgewerkt door Dreamy op 20-05-18 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd
Och, zo zoet allemaal Heb laatst foto's gemaakt van meerkoetjes, geitjes en zwaantjes. Moet ze nog even bewerken maar dan post ik ze hier ook wel (als ze toonbaar zijn).
Anoniem
Geplaatst: 19-05-18 16:26
Pluizebolpum
Geplaatst: 19-05-18 20:26
Och, ook zo'n snoepie, dat katje .
Van de week eens lekker gewandeld, werd een babyexplosie:
Meerkoetjes! Van lelijk (zeg nou zelf, echt mooi zijn ze niet ) naar snoezig:
Waren twee setjes 'koetjes' met aanhang. Zo leuk!
En bij de kinderboerderij hadden ze een geitenexplosie gehad. Wat een briljante diertjes zijn dat toch:
Er waren nog twee Nubische geitjes geboren maar die waren druk met slapen onder de hooiruif.
Had nog wat plaatjes uit de oude doos (way too letterlijk bijna ) gevonden: Meer zwanen. Er zitten een paar stelletjes die heel goed aanspreekbaar zijn. Deze kwamen hun koters showen. Moest nog oppassen dat ze niet achter me aan bleven sjouwen:
Zelfde koters:
Babyeendjes doen 't altijd goed:
Deze is nog ouder, uit een weitje in de buurt waar ze elk jaar babyminipaardjes hadden:
En voor de liefhebber, een babyslakje: Vast niet de moeder, maar stond zo leuk voor 't plaatje. Heb ze na de 'shoot' wel weer heel voorzichtig terug gezet waar ik ze gevonden had.
Lol, leuk dat de mussen in de smaak vielen . Mijn moeder heeft een boom vol mussen en die hadden het er maar druk mee. Bitchfights en dan weer stapelen en dan viel Obesimus weer van de schutting. Vogels kijken was zelden zo geinig .
Nou ga ik weer in meekijkmodus. Lekker wegsmelten van al die babybeestjes.
nienke555
Geplaatst: 19-05-18 23:16
Een paar jaar terug hadden wij een 'oepsnestje' van onze konijnen. Ik kan nog steeds genieten van de foto's van de baby's Al zijn volwassen konijntjes ook schattig hoor
Edit: Die foto van de slakjes is erg schattig
DJZ
Geplaatst: 19-05-18 23:19
Obesimus
Baby beestjes zijn altijd schattig
Myrth97
Geplaatst: 19-05-18 23:19
Aaah ik volg ook mee! We hebben wel babyeendjes bij stal, maar die verstoppen zich nog erg goed! En babyduiven, maar die vind ik niet zo schattig