Welkom Yadah

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Welkom Yadah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-18 18:17

Iets meer dan een maand geleden zag ik een advertentie voorbij komen van een herplaatsertje. Een lieve 3 jarige Sphynx zocht een nieuwe huisje omdat ze in haar huidige groep niet lekker mee kon komen. Na lang overleg en een kennismakingsbezoek was ik om en mocht Yadah mee naar Friesland. :)

De eerste twee weken verstopte ze zich best nog wel maar de laatste tijd ontpopt ze zich steeds meer als een mooie vlinder. Ik haal de camera dan ook steeds vaker tevoorschijn en zodoende wilde ik eindelijk haar eerste topic aanmaken. Genieten jullie mee van deze mooie dame? :)

Ze lag zojuist heerlijk te zonnen in het straaltje tussen de gordijnen door en dat wierp een mooie mogelijkheid voor deze portretten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Van zonnen wordt je ook moe.
Afbeelding

Nog even in de vensterbank.
Afbeelding

Ik heb nog niet echt een mooie totaal foto, maar hier was net een uurtje bij mij:
Afbeelding

Bedankt voor het kijken. :)

Lynnepinny

Berichten: 2706
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Welkom Yadah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 18:23

Gave katten vind ik dit altijd! Wel nog steeds een beetje bizar om te zien, haha. Ze ziet er erg lief uit :)

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Welkom Yadah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-18 19:32

Bedankt, een gouden hart heeft ze zeker. Om eerlijk te zijn had ik dit vorig jaar ook niet verwacht hoor. Op een gegeven moment kwam ik ze tegen, ben ik mij gaan inlezen en van het een kwam de ander. :)

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Welkom Yadah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 16:15

Wat leuk een Sphynx! Spijtig genoeg kan ik niet al je foto's zien, maar het ziet er wel een lief katje uit :)

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Welkom Yadah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-18 16:16

Bedankt. Ja klopt, ik wilde het topic eigenlijk naar FK laten verplaatsen en had ze al van mijn server verwijderd. Ik wacht nog op een reactie op mijn tem. :o