Strandpret met twee Portugezen en een Welshman

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Neej

Strandpret met twee Portugezen en een Welshman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-18 21:27

Afgelopen donderdag had Jamie een beachdate met zijn beste vriendjes Bliss en Cowboy. Paar dagen eerder nog naar het weerbericht zitten kijken en het zelfs nog bijna afgeblazen want ze voorspelden alleen maar regen die dag.. Maar op de dag zelf heb ik alleen een paar spettertjes regen gehad onderweg naar het strand en op Scheveningen zélf leek het verdorie wel echt lente! Was ik blij dat ik een x m'n camera mee had :D

Afbeelding
Samen apporteren met Bliss

Afbeelding
Samen gekke bekken trekken met Cowboy _O-

Afbeelding
Lekker door de golven springen

Afbeelding
Jamie en Bliss :+

Afbeelding
Dat moment dat ie ineens de lol in ging zien van de dummy en er zélf ook achteraan wilde :D

Afbeelding
Het apporteert!!!

Afbeelding
Nou nog een keertje samen met Bliss dan :D

Afbeelding
Het lukt 'm echt BIJNA om die dummie te pakken hahahaha

Afbeelding
Knap kind :+:

Dit was echt de eerste keer dat James A: zelf achter iets aan holde wat gegooid werd en B: dat ook terug kwam brengen *\o/* Normaal als er iets gegooid werd dan holde hij vooral achter de hónd die het op ging halen aan, niet per se achter het gegooide ding :P Maar nu zagen we dat ie steeds ook die dummy vast wilde pakken (alleen is ie dan te beleefd om dat ook te DOEN als Bliss er aan komt :') ) dus paar x Bliss vastgehouden en zie het resultaat, eindelijk met bijna 19 maanden apporteert ie eindelijk :P

Hij heeft ook heel heel diep geslapen naderhand :O

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie

melody7

Re: Strandpret met twee Portugezen en een Welshman

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:29

Wat een gave foto's! Die hebben duidelijk een leuke dag gehad :D

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik
http://www.caviabox.nl voor verrijking en gezonde snacks voor cavia's!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie