isabel_94 schreef:Aaaah wat een scheetje! Ook leuk om te zien hoeveel hij verandert in zo’n korte tijd.
Ik schrok wel van de achterhand van de vader..
isbel: de vader is een standfoto. Door de hond in die stand neer te zetten, valt het meer op.
als ik mijn herder zo in stand zet heeft ze ook een aflopende rug. (ik heb geen oud duitse herder) maar wel aan langstock haar. Ze is hd/ED vrij, Dm vrij ook. DM heb ik nooit op getest maar verschillende zusjes en broers die wel getest zijn, zijn dm vrij.
ik ken genoeg duitse herders met rechte ruggen, die rug problemen hebben of zware HD/ED. Ik snap echt niet waarom sommige nou zo over die rug vallen. NEe ze moeten niet nog meer aflopen, helemaal mee eens. En tuurlijk rechte rug is beter.. Maar elke rashond heeft wel iets... al is het karkater al is het iets in de bouw.. En kruisingen zijn ook niet altijd beter..
Ik ken maar weinig rassen die niks mankeren. Golden retrievers hebben rechte ruggen maar kunnen ook HD krijgen.
maar daar gaat dit topic toch helemaal niet over. dus bij deze ik ga weer online, en blijf het een heerlijke pup vinden.