Weer lekker met z'n 3en!

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Annet_Dottie

Weer lekker met z'n 3en!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-18 16:53

Hoi allemaal!

Zoals sommigen misschien wel mee hebben gekregen n.a.v mijn topic "van de aardbodem verdwenen?" was mijn lieve Puck vermist.

Ik heb ontzettend veel steun uit dit topic gehaald en voor wie het net even gemist heeft, Puck is na 8 dagen weer thuis gekomen uit zichzelf.

Ik had net een afspraak gehad thuis, zo'n 2,5 uur niet meer gekeken/deur open gehad, zat even achter de computer en zou net boodschappen gaan doen toen ik een zacht mauwtje hoorde. Ik ben vorige week ook ergens om 4 uur 's nachts wakker geworden van een mauwende kat en al eens eerder naar de deur gerend omdat ik dacht wat te horen en beide keren niks. Ik besloot toch even te kijken omdat dit wel echt heel erg op dé Puck-mauw leek.
En ja hoor, daar zat ze ineens in de tuin.

Mijn reactie was behoorlijk zoals ik hem had verwacht namelijk volledig instorten snikkend en half krijsend en Puck liep maar rondjes om me heen te mauwen :P
Ik heb daarna gelijk als eerste mijn vriend gebeld die ook bijna zat te huilen, daarna m'n vader, m'n beste vriendin die helaas niet opnam en m'n moeder (die ook aan het werk was dus niet opnam).
Geweldig leuk trouwens dat mijn beste vriendin dus hier recht achter mij woont en ik net in de tuin even stond af te koelen en zij op het raam bonkte en stond te springen voor het raam, ze had blijkbaar net mijn appje gelezen :+

Zoals ik al zei ik heb ontzettend veel steun uit het topic hier gehaald, maar eigenlijk ook bijna van iedereen om mij heen, iedereen heeft zo mee geleefd enz.
Het is nu 3 dagen geleden dat mevrouw ineens weer voor de deur stond, dus ik heb net in een momentje van verveling maar even weer wat foto's gemaakt.

Uiteraard ook van Diola. Mijn huisje boompje beestje is weer compleet, we zijn weer lekker met z'n 3en <3

Afbeelding
Deze is nog van Maandag, toen Puck echt net weer binnen was.

Afbeelding
Het liefst ligt ze de hele dag lekker op schoot <3

Afbeelding
Haar favoriete plekje naast mijn schoot, op de vensterbank lekker naar buiten kijkend!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Diola in de gaten houdend :P

Afbeelding
En mijn andere knappe kind, Diola houd een beetje de eeuwige kitten look en was net in een speelbui dus kon slecht stil zitten :x :+

Afbeelding

Afbeelding
Mevrouw zit een keer "stil" hoor :P

Afbeelding
En toch nog even heel schattig poseren <3 (met een stuk dode cactus waar ze als 2 mafkezen graag mee spelen :x )

Bedankt voor het kijken en een reactie vinden we altijd leuk :D

Mloui

Re: Weer lekker met z'n 3en!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 17:09

Wat een goed nieuws! Weer fijn compleet. Geniet er van!

Chester (Special D x Houston) Z2+11, B+3

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-18 22:39

Mloui schreef:
Wat een goed nieuws! Weer fijn compleet. Geniet er van!

Dankjewel, dat komt zeker goed <3

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 23:07

Echt zo fijn dat ze er weer is!

Heeft ze niks naars aan haar avontuur overgehouden zover?
En is Diola ook blij dat ze er weer is, of eigenlijk lekker een beetje boos, zoals katten dat zo goed kunnen ;)?

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-18 10:21

Shirley schreef:
Echt zo fijn dat ze er weer is!

Heeft ze niks naars aan haar avontuur overgehouden zover?
En is Diola ook blij dat ze er weer is, of eigenlijk lekker een beetje boos, zoals katten dat zo goed kunnen ;)?

Nee helemaal niks! Heb haar behoorlijk in de gaten gehouden (en nogsteeds wel) maar helemaal geen enkele reden om me zorgen te maken. Wat dat betreft scheelt het wel dat ik haar gewoon al van kitten af aan heb en het gelijk wel merk als er iets anders is aan haar. Ze was de eerste dagen vooral moe maar de dametjes waren gisteren alweer achter elkaar aan aan het rennen en Puck hing alweer met d'r nagels in de bank :+
Diola is een beetje een weirdo, die wisselt behoorlijk, ene moment wil ze juist spelen en daagt ze Puck uit, andere moment zit ze in een hoekje met grote ogen te kijken _O-

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 11:02

Wat een geluk!

Misschien kan ze het nog niet geloven dat Puck echt terug is :))

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-18 11:04

Shirley schreef:
Wat een geluk!

Misschien kan ze het nog niet geloven dat Puck echt terug is :))

Haha dat denk ik, ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat het bij mij zo lang nog zou duren, maar zelf heb ik soms ook nog zo iets van jeetje je bent gewoon thuis gekomen hoe bizar..
Diola en Puck hebben sowieso een beetje een haat liefde verhouding _O-
Jij ook nogmaals ontzettend bedankt voor je medeleven etc <3

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 11:09

Dat geloof ik graag!
En zo zijn mijn katten ook...
Zo liggen ze elkaar lief te wassen, zo gaan die oren plat en geven ze elkaar een paar fikse tikken op de kop, weg romantiek -O-

Graag gedaan :*

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 11:12

Wat fijn! Ik liep gisteren nog naar mijn trein en vroeg me af of Puck al weer terug was, ik zag de poster niet meer hangen bij de trap namelijk.

Don't live the limited life, live the unlimited one.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie