Ik totaal onwetend over wat ik in huis haalde.
Er was namelijk een minpuntje... iets met... stuffing... no stuffing en stuffing everywhere....
Lang lang geleden in een land hier ver vandaan, leefde een Giant Squid.... Niet lang.. want.. Murphey kwam....
Hier de Giant Squid nog in model... zo anders dan op de latere foto's, zo triest.. zo leeg....

Ooit waren er verhalen over de 7 dwergen en sneeuwwitje iedereen dacht dat het een gewoon sprookje was,
niemand weet waarom sneeuwwitje sneeuwwitje heet... Ik wel.. het sneeuwde dwergen vulling in mijn woonkamer.

Die reclame met die tochtbeesten voor de ramen en deur die niet meer nodig waren voor isolatie,
had een zuur einde voor de werkloosgeworden tochtbeesten...
Zie hier de rups.. nou ja, de leftovers.... in nog steeds mooie primaire kleuren..
Zo triest...

En zo verging het de olifant... de beer, de hond, de groene draak enzovoort enzovoort...
En uiteraard niet allemaal zo ineens, nee er zijn verschillende stadia van helemaal heel tot..
Deels ontstuft.. .

Tot iets verder onstuft en met iets meer schade zo links en rechts...

Tot, tja, vandaag...... Wederom valentijnsdag, een dag om leuk te doen met je vrienden..
Maar ja, als je al je vrienden al ontstuft hebt, blijft er niet veel meer over...

Maar.... Gelukkig bestaat er een kringloop! de kringloop van het leven en die van de kringloopwinkel, dus we hebben nog

Lieve Little Miss Murphey, gelukkig ontstuf je alleen pluche beesten en niet de PoetieKat of mijn bankstel! (al heb je in het verleden ook wel eens iets anders gesloopt

En ach, wat ben je zielig nu.. met je kap op.. of je kous om je poot als je onder mijn neus ligt...
Want dat verband moest er na een dagje af en jij met verband en zonder kap.. Nou dat hoef ik niet uit te leggen denk ik.. Dat moet ontstuft.. Is volkomen kansloos.

Sorry wijfie.... Voor je Eigen bestwil..ook met Valentijn.
Over 8 dagen (ja, we tellen af..) kan je weer lekker pluche ontstuffen en ik opruimen....

Happy Valentine Murphey!!!