op bijna 3 jarige leeftijd hebben wij hem geadopteerd vanuit een opvang gezin van greyhoundrescue die hem gered hadden uit Spanje. Daar was hij over een hek gegooid met 2 gebroken achterpoten tot gevolg.
Na meerdere operaties waaronder ook een vetbult aan zijn keel mochten wij hem gezond en wel ophalen en hij is recht vooral mijn hart in gewandeld om daar nooit meer uit te gaan

1: De foto waarop wij verliefd werden

2:Eerste dag bij ons

3: eerste foto samen, jij hier bijna 3, en ik bijna 14

4:1 jaar later was je al helemaal gewend

5: lekker wandelen op de sallandse berg

6: maar moesten we ook ineens verhuizen van een huis met tuin naar een flatje door de scheiding van mijn ouders in 2012

7:
Waren tissues niet veilig (nu nog niet net zoals wc rollen en keukenrol)

8: en wist je mijn moeders bed ook stiekem goed te vinden

9:
We verhuisden van de flat naar een heuse boerderij! van mijn moeder haar nieuwe vriend

10: en kreeg je ook een honden vriend (al kunnen jij en gijs het niet altijd even goed vinden)

11:
Gingen jullie op de foto voor kerst 2015

12: Wandelden we veel in het bos bij de boerderij

13: Kreeg je een echte galgo muts (het geld wat hiermee word opgehaald gaat naar de honden in spanje)

14: Mocht je in 2017 op de foto via bokt bij A.vankol fotografie, foto's waar ik nogsteeds super blij mee ben.

15: Maar blijf je na bijna 7 jaar, nogsteeds mijn beste vriend (na deze foto al wel 13kg afgevallen, maar deze reflecteert wel onze band dus post ik hem toch

Lieve Eloy, dat jij nog maar heel lang bij ons mag zijn. samen met Gijs die in maart alweer 11 word