Bodhi's 52-weken project van 2017!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Seni

Berichten: 2728
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Bodhi's 52-weken project van 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-18 14:26

En daar is alweer een jaar voorbij!

Zolang Bodhi leeft maak ik elke week een foto van haar, de ene keer is het een geposeerde foto, de andere keer zomaar een kiekje. Dan weer met mijn camera en de andere keer gewoon met mijn telefoon.

Bodhi is mijn liefste en trouwe vriendje. Ze is een sable kleurige border collie van nu bijna 6 jaar oud. Ik doe niets liever dan samen met haar op pad gaan en genieten!

Hieronder zie je de 52 weken van de voorgaande jaren!

Bodhi's 52-weken van 2016!
Bodhi's 52-weken van 2015!
Bodhi's 52-weken van 2014!
Bodhi's 52-weken van 2013!

Maar ook dit jaar hebben wij niet stil gezeten!
Daarom wil ik jullie graag meenemen met een reis door Bodhi's leven!


Afbeelding
1. Januari
Deze maand lekker nog genoten van de laatste restjes sneeuw. en van de wandelingen met andere hondenvriendjes!


Afbeelding
2. Februari
Dit was toch wel een gekke maand, waarin we in het begin nog een flinke lading sneeuw kregen, maar vervolgens wel de krokusjes al in bloei gingen staan. Deze maand ook zowel in Utrecht als in Brabant wat wandelingen gedaan.


Afbeelding
3. Maart
Een mooie en enigszins warme maand gehad. Samen met mijn vriend en schoonouders naar de Veluwe gegaan om daar te wandelen (linksboven). Rechtsonder is een wandeling tijdens de vroege morgen met een lekker ochtendzonnetje en natuurlijk rechtsboven ook weer gewandeld in Utrecht met der witte vriendjes.


Afbeelding
4. April
Wauw wat werd het al snel weer warm in April, dus lekker maar af en toe naar het strand gegaan om daar te genieten van het water en de temperatuur.
De middelste foto is na een werkdagje genomen, er stond een gigantische file en ipv aan te sluiten zijn we maar lekker gaan wandelen en onze voetjes af laten koelen in het water en daarna na de file naar huis te gaan. En niet te vergeten, ook weer gewandeld met der beste vriendinnetje Diva.


Afbeelding
5. Mei
Mei stond in het teken van wat meer vrije tijd voor mij ivm het ogen laseren en lekker veel lange wandelingen. De auto bijvoorbeeld wegbrengen voor APK en dan daarna naar huis lopen (zo'n 3 uur). Maar ook lekker weer naar Brabant gegaan om daar met aussie Dyson te wandelen.


Afbeelding
6. Juni
Ah Juni, Juni was een heeeerlijke maand, met een zacht maar erg aangenaam zonnetje wat heerlijke wandelingen gemaakt in die lekkere zon. Tja Bodhi gaat ook graag in (rottende) vis liggen rollen dus dan zal ze ook gewassen moeten worden! In Juni ook wat meer gaan trainen voor de halve marathon te rennen dus dan mag Bodhi lekker mee rennen! Na de workout dan ook lekker even de voetjes afkoelen in het water.


Afbeelding
7. Juli
In Juli weer lekker veel op stap gegaan en gewandeld met maatje Dyson. Maar ook een bezoekje gedaan in Duitsland met Madelon en de honden om bij haar paard te gaan kijken en daar lekker te rijden/wandelen. Tja je bent een schapendrijver of niet. De kipjes zijn dan natuurlijk ook erg interessant maar gelukkig deed ze er niets mee behalve af en toe even staren.


Afbeelding
8. Augustus
Oh augustus, wat kan ik genieten van de maand augustus. Bodhi's allergrootste vriend, Flynn, waar ze mee is opgegroeid kwam een maandje logeren. Wat is het toch altijd intens genieten van die 2! Ze zijn zo leuk samen en het is zowel voor hun als voor mij genieten om zo lekker met ze te wandelen!


Afbeelding
9. September
In september mocht Bodhi nog wat langer genieten van het gezelschap van Flynn, maar dan bij het baasje van Flynn thuis. Ditmaal was het namelijk aan ons om even erop uit te gaan en te genieten van de vakantie in Kroatië. Bij terugkomst gingen we al snel meedoen met de Cunos Dogtrail. Wat was dat over het algemeen een prachtig weekend! Survivalen, puzzelen en vooral heel veel lopen en opdrachten oplossen. Het is zo jammer dat ik dit niet veel eerder ontdekt heb!


Afbeelding
10. Oktober
In September had Bodhi een deukje opgelopen in haar vertrouwen in andere honden. Daarom deze maand voornamelijk met z'n 2tjes gelopen om weer even vertrouwen te krijgen in de andere hondjes die we zijn tegen gekomen. Maar ook zijn we een weekend naar Duitsland gegaan met mijn vriend om onze 9 jaar samen te vieren. Prachtige omgeving en mooie en flinke wandelingen gemaakt daar!


Afbeelding
11. November
De mooie herfstkleuren maken plaats voor kale en grauwe bomen. Maar met af en toe een heerlijke dag tussendoor zijn we gewoon ook lekker nog gaan skeeleren en onze "nieuwe" woonplaats wat verder geen onderzoeken.


Afbeelding
12. December
Tja December, gekke December. Dit ligt er opeens al aan het begin van de maand sneeuw. Voor mij een slechte herinnering naar een paar jaar terug. Maar eigenlijk kan ik ook niet anders dan genieten van de sneeuw dus dat hebben we dan ook maar gedaan! Ook lekker weer in Arnhem gewandeld (midden) en in de pauze van het werk gaan we ook altijd even lekker op pad om te ontspannen (links onder)


En dát is 2017 alweer!
Ik hoop dat jullie net zo hebben genoten als ik! We hopen in 2018 een iets sportiever jaar te hebben met de behendigheid, bikejoring en canicrossen. Maar vooral zorgen dat Bodhi lekker gezond blijft en we nog meer gaan genieten van elke stap die we samen zetten!

Liefs,
Angelique en border collie Bodhi!

sʟáɪɴᴛᴇ ɪs ᴛáɪɴᴛᴇ
<3 • ꜱɪarah • <3 >> I N S T A G R A M
Brits korthaar Bailee volgen? Klik maar hier voor veel pluis!


SassyMoon
Berichten: 280
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Re: Bodhi's 52-weken project van 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 14:31

Wat een leuk idee en mooie foto's van een bijzondere hond. Tenminste ik vind dat hij een hele speciale blik heeft en ziet er prachtig uit. Die foto's met de kat in februari en december, geniaal!

Seni

Berichten: 2728
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Re: Bodhi's 52-weken project van 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-18 18:42

Dankjewel! Ze is voor mij ook erg bijzonder! Maar dat zal iedereen wel zeggen over zijn of haar hond haha
Ik zou eigenlijk nog een 52 weken moeten doen van mijn kat, die haalt af en toe fratsen uit hahah

sʟáɪɴᴛᴇ ɪs ᴛáɪɴᴛᴇ
<3 • ꜱɪarah • <3 >> I N S T A G R A M
Brits korthaar Bailee volgen? Klik maar hier voor veel pluis!

SassyMoon
Berichten: 280
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Re: Bodhi's 52-weken project van 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 22:49

Toch een ze, ik las vriendje.
Ik ben benieuwd naar je katten 52 weken. Moet ik ook eens doen.

Tigress

Berichten: 8917
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 22:49

Heerlijk dier, en heerlijke foto's <3 <3

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Seni

Berichten: 2728
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-18 14:06

Dankjewel :D :D

sʟáɪɴᴛᴇ ɪs ᴛáɪɴᴛᴇ
<3 • ꜱɪarah • <3 >> I N S T A G R A M
Brits korthaar Bailee volgen? Klik maar hier voor veel pluis!

MadelonSunny

Berichten: 7351
Geregistreerd: 29-09-07

Re: Bodhi's 52-weken project van 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 12:11

Knappe Bodhi! <3
Je hebt weer mooie overzichtjes gemaakt *D

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Re: Bodhi's 52-weken project van 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 16:34

Oh god die sneeuw foto met die kat! Gebeurde dat echt of is het photoshop?

Leuk overzicht! :))

Hoppit

Berichten: 1865
Geregistreerd: 23-03-10
Woonplaats: Leersum <3

Re: Bodhi's 52-weken project van 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 16:41

Aansprekend dier! Lekker van blijven genieten!

[EV-ITP] Soldaatje spelen in Duitsland

Winkel in 14e, 15e en 16e eeuwse re-enactment spullen en accessoires
=====> http://www.cervustrading.nl <=====
==> https://www.facebook.com/CervusTrading <==

Seni

Berichten: 2728
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-18 00:00

Afbeelding
Hihi jup, is echt gebeurt. Hij is een echte huisprins, dus de kou vond hij niet echt zo tof. Dus het was gauw klik-klik en weer naar binnen :P

Slechte foto, maar hij is hier met z'n pootjes aan het schudden omdat ze koud/nat worden. haha

sʟáɪɴᴛᴇ ɪs ᴛáɪɴᴛᴇ
<3 • ꜱɪarah • <3 >> I N S T A G R A M
Brits korthaar Bailee volgen? Klik maar hier voor veel pluis!

Benoite

Berichten: 688
Geregistreerd: 27-05-14

Re: Bodhi's 52-weken project van 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 00:51

Wat een onwijs aansprekende hond! En hele mooie foto's! Mag je oprecht heel trots op zijn _/-\o_

Not my monkey, not my circus!

Mi_Amore

Berichten: 14811
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Re: Bodhi's 52-weken project van 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 06:39

Dat ziet er de gelukkigste hond ter wereld uit :')

https://www.equinection.be/webshop

Dé webshop voor hoefverzorgingsproducten.

www.clickeracademie.be

De énige, echte, onvergelijkbaar paardvriendelijke opleiding!

siskeh
Berichten: 8656
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Bodhi's 52-weken project van 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 07:57

Wauw gave foto's!
Die kat vind ik ook briljant, en ze heeft super leuke vriendjes..
Ik heb mijn hond op de foto zetten maar opgegeven, of ze staat te ver weg, of met dr neus direct voor je, kansloos...

Niet alle dwalers bennen verdwaald


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Femek2902, LoveGlove en 1 bezoeker