Pas heeft mijn zusje weer foto's gemaakt van mijn vogels, terwijl ik met ze bezig was in de boomgaard. Ik ben onlangs verhuisd, ook grotendeels voor de vogels, zodat ik ze in alle ruimte en rust kan vliegen. Boomgaard achter mijn huis, parkeerplaats waar nooit iemand komt van een goede honderd meter lang...

Rust en vrede, en vooral een hoop ruimte

Knappe Jamesy

Stoere Akila

En allerknapste Charlie!

Die trouwens haar eigen spelletje heeft uitgevonden: apporteer het kuikentje

Soms heeft ze totaal geen zin om moeite te doen voor een stukje kuiken, ik vlieg ze niet op honger namelijk, maar om achter een kuiken aan te vliegen en te hupsen als ik 'm weg gooi, dát is een prachtig spelletje

Bedankt voor het kijken!

Uilen zijn geen dieren die je zomaar even moet aanschaffen, het is een complete levensstijl en je bent er énorm veel mee bezig. Hiervoor heb ik dus ook bij verschillende mensen meegelopen om ervaring op te doen en er over te leren.
Overweeg je ooit een uil of andere vogel aan te schaffen? Weet waar je aan begint! Duiven hakken, kuikens snijden, muizen voeren, dagelijks afdragen/vliegen... Het is geen puppy die je heel de dag door kan kroelen en er mee kan spelen. En ga dan ook ZEKER met iemand meelopen die er zeer veel verstand van heeft

Discussies over het wel/niet houden van dit soort vogels graag achterwege laten, dat kan prima in een discussie topic dat je zelf opent