dag lieve gekke hond,je kwam in 2009 in ons leven ,als speelvriendje voor pip,en wat hebben jullie gespeeld,wat was je een lieve hond ,voor mensen,kinderen,en andere dieren,bovenal puppies,hier een berg puppies was 1 groot feest,en ze mochten alles bij je doen,nooit een boos woord van jouw kant uit...maar je kon ook ontzettend lomp zijn,hoevaak ik wel niet over je heen ben gevallen of bijna omdat je achter mij stond zonder dat ik het wist,en een beetje dommig kon je ook zijn,7 jaar lang ben je elke dag weer naar de voordeur gelopen ipv de tuin in,balletjes weggooien ging niet in verschillende richtingen want 2x naar links gooien was altijd naar links gooien toch??
er werd maandag bij dakkas nierfalen ontdekt,de waardes waren nog wel te verbeteren,maar helaas werd hij alleen maar zieker,gisteravond nog een bloedje laten trekken en de waardes waren bijna verdubbeld,we konden nog een traject ingaan met infusen en spoelen,maar dat was niet dakkaswaardig,vanmorgen is hij ook rustig ingeslapen...
gekke hond

dag lieverd, ga maar naar alle andere hondenvriendjes,ooit ben ik weer bij julie....
dakkas 28-12-2004 /2-11-2017