Diola showt haar nieuwe crib !

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Annet_Dottie

Diola showt haar nieuwe crib !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-17 15:55

Hoi!

Ik ben dus Diola, dit is niet mijn eerste topic hier op bokt, zo had mijn mama laatst ook al een topic gemaakt over mijn vervelende vlooienallergie -O- het laatste foto topic van mij is ook al zo'n 3 jaar geleden..

Ik ben bijna 4 jaar oud, maar ben erg klein gebleven, mijn mama vind het niet erg maar noemt mij daardoor nog altijd haar "baby", ik ben allang geen baby meer hoor!
Mama heeft mij toen ik 12 weekjes oud was uit het asiel gehaald, ik zat daar omdat mijn eerste baasje mij in het bos had gedumpt..
Eenmaal in mijn nieuwe huis ontmoette ik mijn nieuwe grote zus Puck, de brombeer in huis.
Ik word altijd enorm verwend, maar ben eigenlijk al blij met de kleinste dingetjes!

Wel ben ik altijd nog een beetje bang voor andere mensen, mijn mama was maandag jarig dus er waren steeds een hele hoop mensen die een hele hoop lawaai maakten, toen heb ik mij lekker terug getrokken in onze kamer.

Nou genoeg gemiauwt, het gaat nu om foto's. Mijn mama was dus jarig en dat zorgt altijd voor stukjes papier om mee te spelen, maar ook voor grote dozen waar ik me in kan verstoppen!
Vandaag kwam er ineens zo'n grote doos binnen waar ik best van schrok, maar toen ik er eenmaal in mocht vond ik het geweldig. Dit is nu mijn doos! Mama was zo lief om er een huisje van te maken, met een deurtje en raampjes, speciaal voor mij! Ze vertelde mij dat er nog een kleedje in komt maar ik voel me er nu al thuis!
Voor de zoveelste keer kwam die grote camera tevoorschijn dus ik heb maar even netjes stil gezeten, is mama ook weer blij toch?

Geniet van de foto's en van mijn mooie "crib"!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"Diola's Crib"

Afbeelding
Wie is daar?

Afbeelding

Afbeelding
Deze doos kreeg mama Zondag voor haar verjaardag al, mijn grote zus en ik gingen ondertussen stiekem de boel inspecteren, deze staat nu in onze eigen poezen kamer met een mandje er in, hier slaap ik ook graag in!

Afbeelding
Grote zus Puck werd gespot maar toen de buurvrouw een foto wou maken ging ze er snel uit, flauw he?

Laten jullie een leuke reactie achter wat jullie van mijn stoere crib vinden?
Veel miauwtjes van Diola

Jiildou23

Re: Diola showt haar nieuwe crib !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 15:57

Fantastisch! *\o/*

Lach en de wereld lacht terug!

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-17 16:56

Jiildou23 schreef:
Fantastisch! *\o/*

Dankjewel :D :+

01San

Re: Diola showt haar nieuwe crib !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 22:32

Wat een leuke huisjes heb je Diola!
Alleen mag je baasje misschien met zwarte grote stift over schrijven: Diola's Crib , dan staat het net wat duidelijker dat het echt jouw huisje is!
Ik vind dat je erg blij moet Zijn met zo'n baasje!!!
Veel geluk samen!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie