Diesel tijdens een fotomeeting in Hargen - Deel 1

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keell94

Diesel tijdens een fotomeeting in Hargen - Deel 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-17 21:53

Al ruim een maand terug heb ik meegedaan met Diesel aan een zelf georganiseerde fotomeeting voor honden op het strand/duin van Hargen aan Zee.
Het was onwijs mooi weer die dag en alle honden en fotografen hadden er zin in.
Zo ook mijn Diesel die soms nogal een beetje hyper kan zijn en dan bananen in zijn oren heeft.
In het begin wilde hij nog niet zo goed stil zitten (neem het hem kwalijk) maar later kreeg hij de smaak te pakken, hij is snel afgeleid dus de fotografen moesten snel zijn maar wat zijn er leuke foto's uit gekomen, dankjulliewel.
Ook was het erg warm die dag dus Diesel zijn tong (het grote gevaarte) wilde niet echt binnensmonds, maar dit is wel hoe hij is aangezien dat lap vlees dagelijks uit zijn bekkie hangt :)

Helaas nog niet van alle fotografen de foto's ontvangen (en heb nu al meer dan 15 foto's) dus er komt nog een deel 2, genieten jullie net zoveel van mijn knappe aapje als ik doe?

Speciaal voor de meeting had ik een bloemenhalsband gemaakt waar hij vol trots mee rond liep <3

Voor degene die Diesel niet kennen hij is een Rottweiler x Stafford reu van nu bijna 2 jaar oud (24 Juli 2015)

een van mijn favorieten, wordt vrolijk van deze foto
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook een grote favoriet, Diesel is een echte waterrat
Afbeelding

Afbeelding

Hihi, dat smoeltje van hem
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn maatje (L)
Afbeelding

Afbeelding

Hier is zijn bloemen halsband goed te zien.
Afbeelding

Wiskey1

Re: Diesel tijdens een fotomeeting in Hargen - Deel 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 22:04

Wat een mooie hond! Persoonlijk vind ik die bloemenhalsband een beetje jammer, wel mooi, maar maakt hem een beetje 'soft'. Maar belangrijkste is dat jij blij bent met de foto's, die wel erg mooi zijn

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-17 22:39

Irkoontje schreef:
Wat een mooie hond! Persoonlijk vind ik die bloemenhalsband een beetje jammer, wel mooi, maar maakt hem een beetje 'soft'. Maar belangrijkste is dat jij blij bent met de foto's, die wel erg mooi zijn

snap je hoor, het is een grote brede hond en die halsband maakt het minder stoer haha
al vond ik het bij hem wel lief staan, hij heeft hem ook niet bij alle fotografen om gehad en ook niet de hele tijd dus zijn zowel foto's met als zonder gemaakt

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 22:44

Oh die is gaaf! <3 Ik weet eigenlijk nou niet of ik hem onwijs schattig vind of super stoer :')

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 22:47

Wat een gave kruising zeg, echt een hele mooi hond <3

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-17 22:53

kiwiwitje schreef:
Oh die is gaaf! <3 Ik weet eigenlijk nou niet of ik hem onwijs schattig vind of super stoer :')

haha beetje van beide :P hij kan me soms ook zo stom aankijken met die glimmende oogjes :P
hij ziet er stoer uit maar is een groot watje XD met onweer kruipt hij zowat in me op bed haha en hij is gek op knuffels, maar als een het moet staat hij ook wel weer zijn mannetje :P

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-17 22:54

TrIjNiE__ schreef:
Wat een gave kruising zeg, echt een hele mooi hond <3

Dankjewel :) hij is de enige uit het nest met zoveel wit (ook de enige reu)
Waren niet specifiek op zoek naar een kruising of dergelijke, kwam dit nestje tegen, zijn gaan kijken en direct verliefd. We hebben hem al vanaf pups af aan van 7 weken oud.

Vinden het zelf ook wel erg leuk uitgepakt de kruising :)
hij is trouwens 75% rottweiler en 25% stafford (moeder volle rottweiler, papa ook een kruising stafford/rottweiler) wel het uiterlijk van een rottweiler, met de witte borst vd stafford en hij is vrij klein gebleven voor een Reu (2 jaar en 40 kilo)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 23:59

Keell94 schreef:
kiwiwitje schreef:

haha beetje van beide :P hij kan me soms ook zo stom aankijken met die glimmende oogjes :P
hij ziet er stoer uit maar is een groot watje XD met onweer kruipt hij zowat in me op bed haha en hij is gek op knuffels, maar als een het moet staat hij ook wel weer zijn mannetje :P

Ja hij is echt goed gelukt hoor!