Omdat ik maar 2 muizen had (Lilo & Stitch) wilde ik er al een tijd graag wat bij, want muizen komen beter tot hun recht in wat grotere groepjes. Vorige week heb ik er dus op school wat uitgezocht en sindsdien hebben ze 3 nieuwe vriendinnetjes. Vandaag heb ik ze maar eens op de foto gezet en het leek me wel leuk om ze dan ook hier te laten zien, dat is weer eens wat anders dan de cavia's

01. Laat ik maar meteen beginnen met de groepsfoto, helemaal scherp is het niet maar ik vind het al een wonder dat ze even bleven zitten

02. Dit is Lilo;

03. Stitch;

04. Blij met haar nieuwe vriendinnetjes! Stitch vond het meteen helemaal leuk, Lilo heeft wel flink op ze lopen mopperen

05.

06. En dan de 3 nieuwe! Ze hebben nog niet echt namen. Deze kwam recht van de moeder af. Het was echt een inimini rond hommeltje, je ziet haar met de dag groeien

07.

08. Kiekeboe

09. Ze vindt alles heel interessant

10. Deze vind ik zelf heel mooi en ze is ook nog best tam dus dat is mooi meegenomen.

11.

12.

13. En de laatste, deze is nog heel erg schuw dus ik heb haar maar heel even apart gehad. Anders vind ik het zo sneu.

14. The gang

Bedankt voor het kijken!