Wat fotos van mijn ahum witte herder en kruising russel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Wat fotos van mijn ahum witte herder en kruising russel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-17 19:22

Topic heeft geen andere reden dan simpelweg wat fotos neerzetten van mijn hondentuig door de jaren heen. Witte herder is Chivas belg tweedehandsje nu 8 jaar oud. Kruising russel/whippet is Donja dame ook tweedehandsje nu inmiddels alweer 10.

Beiden hebben een beroerde start gehad. Donja zou hier tijdelijk blijven voor heropvoeding ivm heel erge angstagressie. Maar te leuk en te onstabiel om te herplaatsen. Die hobbelt hier al weer 8 jaar ruim rond. Chivas is nestoverschot van een fokker die alleen hem in de tuin heeft laten zitten voor 5 maanden voor hij ze naar het asiel bracht. Waarna hij bij ons terecht is gekomen. Ook hij heeft wat last van angstagressie en is slecht ziend.

Omdat we toen nog een stabiele oude gek hadden rondlopen die ze wel heeft opgevoed ook (te zien als jonge god op de achtergrond hardlopend met de baas) zijn ze nog aardig terecht gekomen.

Allereerst Chivas als echte witte herder dol op water, blubber, vies worden en slapen. Bij voorkeur de baas blokkerend dan ook op de bank. :+

Hij kan soms uren naar buiten staren. Geen idee of hij dan wat ziet met zijn slechte ogen maar hij doet zijn best.
Afbeelding

Dit
Afbeelding
En dit
Afbeelding

Geeft

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mij heel goed blokken. Hij ploft meestal zo neer als ik denk aan opstaan. :D

Afbeelding

Zijn vriendinnetje Donja

Met soms haar zorgelijke ik ben wat bang blik. Ze heeft een soort van manische depressie. Kan omslaan in humeur binnen een paar seconden. Teveel geknakt in haar koppie bij haar vorige baas. En ze is mindet fotogeniek dan Chivas. Staat niet zo goed stil. *\%/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier samen met sinds een tijdje oppas engelse bulldog van een goede vriend. Ook een stijfkop net als die van mij. Soms vlam in de pan maar ze vinden elkaar wel leuk inmiddels.

http://boktimg.nl/img/m/3BJXlc.jpg

http://boktimg.nl/img/m/MydyH0.jpg

http://boktimg.nl/img/m/Y4cUZf.jpg

APCIII

Re: Wat fotos van mijn ahum witte herder en kruising russel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 21:01

Leuk stel honden!

Geweldige foto's van dat modderbad <3

...maar had je niet een andere kleur honden kunnen kiezen?
Dan viel 't niet zo op dat ze zo van spelen in zand/blubber houden :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-17 21:22

Ja ach :+ witte herders maar ook witte tinkers houden van vies worden. Wesley was overwegend zwart maar die maakte zich eigenlijk nooit vies :')

Voordeel is ze hebben een zelfreinigend vermogen. Zonder wassen worden ze vanzelf weer schoon. :j

Eliana

Re: Wat fotos van mijn ahum witte herder en kruising russel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 08:50

Wat een leuk stel zo, en haha wat een smeerpoets :D