De eerste 4 maanden van Bentley

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

melissac

De eerste 4 maanden van Bentley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-17 11:01

Gister is Bentley 4 maanden geworden en is het een echte puber :') .
Het is een schatje maar alles thuis moet kapot, zo is er een netwerk kabel gesneuveld, een hoverboard oplader is ontploft omdat m'n broertje niet wist dat Bentley er lekker op heeft zitten knabbelen waardoor we een probleem in de meterkast kregen en geen stroom meer hadden in de woonkamer, 3 verlengsnoeren zijn overleden, 2 paar schoenen en zo kan ik nog wel even door gaan :') .

Het was eigenlijk niet de bedoeling om een puppy te nemen maar ik ben nou eenmaal snel verkocht als ik een puppy zie :') , we kwamen eigenlijk voor een bruine maar zijn uiteindelijk toch voor Bentley gegaan.

Hier was Bentley de eerste dag bij ons :).
Afbeelding

Ik heb het zelf heel snel koud dus ik had standaard een fleecedeken beneden liggen, Bentley vond die ook heel lekker en nu heb ik dus geen fleecedeken meer want die is nu van Bentley :') .
Afbeelding

Omdat ik zelf nog geen rijbewijs heb wil ik graag dat Bentley vaak mee de bus in gaat zodat hij zonder problemen de bus in kan mocht er iets aan de hand zijn.
Afbeelding

Na de 9 weken enting was hij zo moe dat hij zo in slaap viel <3 .
Afbeelding

Bentley heeft een paar weken geleden ook een teddy beer van mijn beste vriendin gekregen, hij vond het in het begin leuk maar nu is de beer z'n neus kwijt :') .
Afbeelding

Ook zijn we een paar keer met hem het bos in geweest, omdat ik niet zo'n fijne herinnering heb door mijn vorige hond hadden wij hem de eerste keer aangelijnd gehouden, nu loopt hij lekker los in het bos.
Afbeelding

Ook heeft Bentley hele rare slaap posities bij andere mensen thuis :') .
Afbeelding
Afbeelding

Bentley vind het ook heel leuk om mijn haar op te eten als ik net uit de douche kom en hij niet mee mocht douchen :') .
Afbeelding

Wat vinden jullie van hem? :)

Bentley, kerstmuts, 8 maanden

NynkeMarit

Re: De eerste 4 maanden van Bentley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 11:26

Wat een dropje <3

MoppieFilou

Re: De eerste 4 maanden van Bentley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 11:39

Wat een schatje! <3

Moppie - For always in my heart little friend! <3