Heerlijk rusten in de zon aan de waterkant...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Heerlijk rusten in de zon aan de waterkant...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-17 14:11

Heerlijk dat zonnetje op je veertjes... en een fotograaf die brutaal je territorium binnendringt met een raar kastje... }>


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sorry mevrouw/meneer Zwaan...

Have You Hugged Your Horse Today?


CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Heerlijk rusten in de zon aan de waterkant...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-17 10:54

krijgt zwaanlief nog een beetje aandacht...??

Have You Hugged Your Horse Today?

Sokje_6
Berichten: 3927
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Re: Heerlijk rusten in de zon aan de waterkant...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 10:57

Je gaat vooruit :j

Olifant voor de lens [BB-ITP] Up close and personal: olifantenonderzoek!

Say 'neigh!' to nonsense! FedUpFred.com

Lumi

Berichten: 4436
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Heerlijk rusten in de zon aan de waterkant...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 11:08

Wat ik me dan vooral afvraag, hoe ver heb je ingezoomd? Ik zou echt niet in de buurt van een wilde zwaan durven te komen namelijk :')


Nargles don't believe in you either!

• / • / • / •
There are still good people in this world. And if you can't find one, be one.

CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-17 11:30

Lienie_F schreef:
Wat ik me dan vooral afvraag, hoe ver heb je ingezoomd? Ik zou echt niet in de buurt van een wilde zwaan durven te komen namelijk :')

zat naast haar/hem, 2 meter afstand.

Have You Hugged Your Horse Today?

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Re: Heerlijk rusten in de zon aan de waterkant...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 11:36

Mooie foto's HD.

En ik denk Mevr. Zwaan gezien haar redelijk kleine knobbel en ook nog een relatief jong dier.
En Linie,ze hebben geen tanden dus ze bijten niet. :D Ze kunnen hooguit wat slaan met hun vleugels maar ook daar krijg je niets van. Maar voordat een zwaan dat doet kiest hij er hoogstwaarschijnlijk voor om zo snel mogelijk bij je weg te komen als hij/zij zich bedreigd voelt. ;)

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 11:37

Faruba schreef:
Mooie foto's HD.

En ik denk Mevr. Zwaan gezien haar redelijk kleine knobbel en ook nog een relatief jong dier.
En Linie,ze hebben geen tanden dus ze bijten niet. :D Ze kunnen hooguit wat slaan met hun vleugels maar ook daar krijg je niets van. Maar voordat een zwaan dat doet kiest hij er hoogstwaarschijnlijk voor om zo snel mogelijk bij je weg te komen als hij/zij zich bedreigd voelt. ;)


Jij bent duidelijk nooit aangevallen door een zwaan met jongen :o

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Re: Heerlijk rusten in de zon aan de waterkant...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 11:39

Jawel hoor maar vind pers. het verhaal dat een zwaan je arm kan breken zwaar overtrokken. :D

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 11:42

Faruba schreef:
Jawel hoor maar vind pers. het verhaal dat een zwaan je arm kan breken zwaar overtrokken. :D


Dat is ook een broodje aap verhaal, alsnog zou ik snel aan de kant gaan voor zon beest denk ik. :Y)

Animal

Berichten: 8446
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 11:42

Zwanen zijn helemaal niet zo eng als gedacht hoor :)
Ik heb ook wel eens een mep van een boze zwaan met jongen/eieren gehad (meermaals zelfs, gezien ze zich op de dierenweide gehuisvest hadden en ik toch echt langs hun nest moest. Het ergste was een blauwe plek ter grote van een euromunt. Als ze echt heel vervelend zijn (je bent een schaap aan het verlossen en de zwaan gaat daar niet akkoord mee) pak je ze gewoon op, zet ze een paar meter verderop neer en vervolgens wapper je wat met je armen. Dan zijn ze ook wel vertrokken. Net als ganzen. Ganzen 'bijten' wel, maar ook die zijn vrij makkelijk af te schudden en je loopt er geen nare verwondingen van op :P

Beat drums, not people!

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 11:53

Azmay schreef:
Faruba schreef:
Jawel hoor maar vind pers. het verhaal dat een zwaan je arm kan breken zwaar overtrokken. :D


Dat is ook een broodje aap verhaal, alsnog zou ik snel aan de kant gaan voor zon beest denk ik. :Y)



Ik niet maar ben ook niet bang van ze. Heb vaak genoeg met een zwaan onder mijn arm gelopen in de tijd dat ik bij de dierenambulance werkte.
Hier in de polder zitten veel zwanen en straks ook met jongen. Zitten geregeld midden op het fietspad en zie mensen echt omfietsen omdat ze niet langs de zwanen durven. Word vaak gevraagd of ik de zwanen aan de kant wil jagen als ze zien dat ik er zo voorbij loop. Zwanen hier zijn inmiddels aan de mensen gewend en laten zich niet wegjagen en blijven gewoon zitten,je kan ze tot op een kleine meter benaderen,prachtig vind ik dat. Blijf altijd gefasineerd door zwanen.

CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-17 13:26

Animal schreef:
Zwanen zijn helemaal niet zo eng als gedacht hoor :)
Ik heb ook wel eens een mep van een boze zwaan met jongen/eieren gehad (meermaals zelfs, gezien ze zich op de dierenweide gehuisvest hadden en ik toch echt langs hun nest moest. Het ergste was een blauwe plek ter grote van een euromunt. Als ze echt heel vervelend zijn (je bent een schaap aan het verlossen en de zwaan gaat daar niet akkoord mee) pak je ze gewoon op, zet ze een paar meter verderop neer en vervolgens wapper je wat met je armen. Dan zijn ze ook wel vertrokken. Net als ganzen. Ganzen 'bijten' wel, maar ook die zijn vrij makkelijk af te schudden en je loopt er geen nare verwondingen van op :P

en als ze gewoon in de weg lopen gewoon shooo shooo zeggen en wat armpjes wapperen en meestal hebben ze de boodschap wel begrepen... :)

Have You Hugged Your Horse Today?

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 13:03

mooi gedaan hoor!

Leef: neem en geef!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Unit en 37 bezoekers