Een tijdje geleden besloot een vriendin om haar teef te laten dekken. Ik heb vanaf de eerste keer dat ik die hond zag gezegt dat als ze daarmee een nest deed, ik er een pup van wilde: zo'n ontzettend mooi en lief dier! Die tijd brak 2 jaar later aan, dus bij deze wil ik jullie voorstellen aan Bella (links) en Bullit (rechts):
1.

Ik ben zelf bij de dekking aanwezig geweest en 62 dagen later (06-12-'16) vond Bella het tijd om te laten zien wat ze gebakken had in haar buik. Het baasje hoopte op 4 รก 5 pups, het werden er 9

2.

Op 07-12-'16 ging ik voor het eerst kijken en maakte ik het besluit om voor het teefje met het meeste wit te gaan. Onze eerste selfies en de pup die ik gekozen heb

3.

Toen begon het wachten.. Ik ben ongeveer 1x per week langs gegaan om met mijn meisje te knuffelen, wat groeit dat toch hard!
4.

Het was een erg prettige ervaring om haar van zo dicht bij te mogen volgen. Ik ben bij de dekking geweest, was er bij toen ze ontwormd werd en toen ze haar entingen en chip kreeg!
En na 7,5 week wachten was het eindelijk zo ver! Ze ging mee naar huis! Een week eerder dan gepland maar moeders was het echt zat en al op 2 pups na was iedereen al op gehaald, voor mij kwam het ook makkelijker uit met werk dus besloten om toen op te halen.
5.

In de week voor de komst van Nena heb ik besloten om eindelijk een eigen spiegelreflexcamera te kopen. Daarmee heb ik flink geoefend op mijn modelletje. Deze foto's zijn van aankomst thuis tot nu (12 weken oud.
6.

7.

8.

9.

10.

11.

Ik ben in ieder geval erg gelukkig met mijn meisje! Ze is al zo goed als zinderlijk, gaat op commando zitten geeft een pootje en een highfive. Als ik brokken geef gaat ze netjes zitten en wacht totdat ik aangeef dat ze het mag eten. Naar alle mensen die langskomen is ze lief en slaapt zo bij een vreemde op schoot.

Vandaag gaan we voor het eerst op puppycursus en ik kan niet wachten om te zien hoe ze uit groeit

Hieronder nog een aan elkaar geplakt filmpje, vooral het snurk gedeelte is leuk om te zien!

Ik hoop dat jullie haar net zo knap vinden als ik. Een reactie vinden wij leuk om te lezen