Aangezien ik een nieuwe telefoon met goede camera heb(LG G5) en Klaaz nogal fotogeniek is, heb ik de laatste twee weken weer veel foto's van hem gemaakt.

Klaaz is inmiddels 10 jaar, we weten niet precies van wanneer, want er staat 01-01-2007 op zn paspoort. Kan natuurlijk ook zn eigen gbd zijn, maar goed, we vieren het niet ofzo

Hij is alleen, wat ik helaas anders had gezien, maar hij kon niet samen met Mooz, onze tijdelijk nakie die daarna bij mijn schoonouders is gaan wonen en helaas is overleden 2 maanden terug aan DCM(ernstige hartafwijking).
Klaaz is best gezond, ondanks het feit dat hij bijna geen tanden meer heeft, enkel zn voortanden en hoektanden nog, en ondanks zijn HCM. HCM komt veel voor bij dit ras, hij heeft het waarschijnlijk van ouderdom. Afgelopen oktober is het geconstateerd, dit jaar gaan we nog een keer om te kijken hoe snel het bij hem vordert. Maar voor nu is er nog weinig aan de hand, te merken wanneer meer op standje 10 de kamer door vliegt.
Klaaz is onwijs aanhankelijk. Dat is ook wel te zien aan de foto's. Het liefst zit ie de hele dag bij, op of naast je

Klaaz is geweldig, hij moet 100 jaar worden, want ik kan hem niet missen. Als ik me slecht voel, komt ie bij me zitten. Ondanks zijn grumpy look, is ie zo lief

Tijger!

Wakker worden, dan gaat ie altijd helemaal tegen me aan liggen, zo lief

Uitrekken, altijd even charmant

Op de kachel, ik zei het je

Het is net een hond, als ik ergens heen ga, gaat ie mee. Dus ook naar de wc

Knuffelsessie, ehhh sessies

Check die pootjes

AAI MIJ!

Hij houdt je ook graag vast

Jep, dit is zijn favo vest, daar moet hij dan ook helemaal in. Of nja, helemaal, als zijn hoofd er maar in zit, dan is het goed

Zijn lieve neusje als ie aan t genieten is

Chillsessies

Oh ja, dat aan de stoel is zijn kots, zag ik pas nadat ik deze foto had gemaakt

Ik heb nog meer foto's, maar ik zat aan mijn limiet. Volgende serie wordt zijn grumpy hoofd, want grumpy kijken, dat kan hij zeker!