Ik ving voor die opvang al cavia's op en nu zocht ze nog opvanggezinnen voor hamsters. Aangezien ik 3 kooien vrij heb (wil minderen met mijn eigen hamsters

Als eerste is er het beeldschone syrtje Laura

Laura is heel rustig, lief en tam, al is ze nog wat onzeker en voorzichtig. Niet raar natuurlijk want ze woont hier nog maar een paar daagjes. Toch komt ze al graag snoepjes van me aannemen, vind ze het prima om opgepakt te worden zolang het maar heel rustig gebeurd en scharrelt ze heel happy rond in haar hok.

Dan is er het prachtige russenbolletje Evangeline. Evangeline is de 'oermama' van een hele familie rusjes die binnen kwamen in de opvang. Ze heeft een prachtig blauw wildkleurig vachtje, is een mooi bolletje en is super relaxed. Oppakken, snoepjes eten, kooi verkennen, nieuwe dingen? Allemaal prima voor madame!
Evangeline heeft een verdacht bol buikje, dus de kans bestaat dat ze nog eens mama gaat worden.

Babybuikje?

En last but not least, de super cute Tiana. Tiana is een dochtertje van Evangeline. Ze zit deels in wintervacht waardoor ze een mooi wit vachtje heeft en is een stukje slanker en actiever dan haar mama. Ze is wel even lief en tam en kan bedelen als de beste