[1]

Ik heb geen excuus, alhoewel; verveling misschien!

Goed, verveling dus, gepaard met twee hobby's (hamsters en fotografie) geven dit uiterst schattige resultaat. Al sinds ik elf ben (ik ben pas zestien tho, valt wel mee dus

Captain Jack Sparrow en Cupcake's Bassie de Clown (Cupcake is de afstamming, ze noemt dus Bassie) zijn helaas voor hun wel erg tam en daarom weer de klos. Ik zal ze eerst even voorstellen en hierbij linken naar andere foto's!
Cupcake's Bassie de Clown
Bassie is een Syrische hamster, ze is mijn knuffelkindje en erg verlegen. Ze is erg rank en dun gebouwd (laatst gewogen op 113 gram!) met een breed kopje en grote platliggende oren. Zoals je misschien opvalt heeft ze een langere vacht, Bassie is dan ook een satijn langhaar met de kleur goud dominant spot (wordt aangegeven als ds). Deze lieve meid is inmiddels bijna anderhalf jaar oud en ik verwacht helaas niet dat ze heel erg oud zal worden.
[2]

Captain Jack Sparrow
Sparrow is een Russisch dwerghamstertje en ik heb hem op zeven maanden 'gered' van een eigenaar die hem geen goed deed. Ik heb nog nooit zo'n ondernemende en avontuurlijke dwerghamster gehad en ben absoluut dol op mijn kapitein! Hij is laatst gewogen op 41 gram (weegt tussen de 45 en 40 gram gemiddeld) en een dolgezond mannetje. Jack Sparrow is wildkleurig en heeft een opvallend dikke (aal)streep op zijn rug. Zijn precieze leeftijd is niet bekend maar ik gok hem rond de een momenteel, omdat ik zijn stamboom niet heb weet ik niet of hij ouderdomsproblemen gaat krijgen.
[3]

En zonder dat baas het in de gaten had was er plots een grote panter!

[4]

Had onze kapitein deze enge katachtige wel in de gaten?

[5]

Bassie heeft hem ook niet in de gaten!

[9]

Oh, hij ziet hem!

[7]

Eerst even goed onderzoeken alvorens de schavuit wordt weggejaagd!

[8]

Sorry, ik zal de volgende keer waarschuwen als er zo'n fluffy butt in beeld komt!..
In de AANVAL!

[9]

Onze dame heeft hem inmiddels ook gezien, wat gaat ze doen?

[10]

Oh, zij valt ook aan! Ze gooit haar grootte in de strijd!

[11]

Wat heb ik toch dappere strijders!

[12]

[13]

[14]

In memorian, Wolletje en Mushu de Draak...

[15]

Alles omtrent de hamsters is te volgen op mijn instgram!
Ik ben natuurlijk helemaal verliefd op deze schatten en geniet steeds weer van ze, voor maar ook achter de lens! Wanneer Nympahdora wat rustiger is zal ik haar zo snel mogelijk op de foto zetten!

Bedankt voor het kijken, een reactie vind ik leuk!