[FOTO] De Heidewachtels Max en Sam <3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

[FOTO] De Heidewachtels Max en Sam <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-16 21:35

Vanochtend eens geprobeerd om foto's te maken van de twee Heidewachtels bij mijn ouders. Ze wonen lekker in Zweden met alle ruimte.

Max is 8 jaar en Sam is 5 jaar. Allebei komen ze uit Nederland en zijn van pup af aan bij mijn ouders.

Max:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sam:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Max stond nog wel eens even stil af en toe, Sam daarentegen vloog overal heen en kwam continue op me af. Haha.
Wilde de foto's even delen, omdat ik best tevreden ben met de foto's maar ook deze knappe lieve hondjes gewoon geweldig zijn!

Pastis

Re: [FOTO] De Heidewachtels Max en Sam <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 14:39

Ik vind het zo'n mooie hondjes! Lijken me best wel energieke typetjes. Kunnen ze zo de hele dag buiten rondsjezen en zelf kiezen waar en hoe?

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 14:45

Wat een leuke honden, foto's zijn goed gelukt :) !

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-16 15:16

Dankjewel!

Zijn inderdaad energieke honden! Ook niet moe te krijgen.

Ze kunnen inderdaad bijna de hele dag buiten rondsjeezen en doen wat ze willen. Er is wel een hek, dat ze niet continue achter de reeën, vossen en elanden aan gaan. Ook zitten er wolven, dus wel toezicht. Verder nog een paar keer per dag buiten het erf wandelen (anders vinden ze dat ze er niet uit geweest zijn :') ).

In de winter is wel de deur dicht, dus het is of buiten of binnen, zomers staat altijd de deur open en kunnen ze doen wat ze willen.

Als het straks weer heel koud is, -30/35, dan mogen ze maar half uur achter elkaar buiten zijn. Sam wil dan ook graag naar binnen, Max, omdat het moet. :=

Een heerlijk honden leven hebben ze!

Manadeluca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:24

Mooie honden en een evenmooie plek waar ze wonen. Zelf ben ik een gelukkige eigenaar van een Gr Munsterlander, de grotere broer van de Heidewachtel. hij heeft bij ons ong 1 Ha om rond te rennen, maar is lang niet groot genoeg voor hem.

_Noah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 00:15

Wat een gave honden en een prachtige omgeving!!

blondies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 00:22

Oooh mooie hondjes! Vooral van uiterlijk vind ik Sam echt een hunk! Veel mensen denken dat wij een heidewachtel hebben... lijkt ook veel alleen iets groter (Duitse staande langhaar). Hij zou het daar ook geweldig vinden!