[BB] [VOLG] Yorek, van pup tot volwassen wolfhond (CWA)
Yorek is geregistreerd als Caledonian Wolfalike en gefokt door Tracey van Honiahaka Inuits & Wolfdogs.
Hij komt uit een kruising Tamaskan x Northern Inuit.
Op dit moment is hij 18 weken oud. De foto's gemaakt tussen twee weken geleden en gisteren.
Een deel van de foto's is gemaakt door Balance Photography (die met logo). De foto's zonder logo heb ik zelf gemaakt.
Om toch nog even te laten zien hoe het allemaal begon...
1) Yorek als baby van 4 weken oud tijdens mijn eerste bezoek in Engeland.

2) En super schattig tijdens ons tweede bezoek in Engeland toen hij 7 weken was.

En dan nu naar de huidige foto's
3) Ongeveer twee weken geleden heeft Mariska van Balance Photography een paar prachtige herfstfoto's van Yorek gemaakt in het bos achter ons huis.

4) Deze foto staat zelfs op de cover van de kalender van de rasvereniging inmiddels!

5) Het bos verkennen

6) En vorige week heeft Balance Photography deze mooie foto's gemaakt terwijl Yorek voor het eerst de hei hier vlakbij verkende

7) Rondsluipen op de hei

Daarna ook zelf mijn eigen camera maar weer eens afgestoft. Met zo'n mooie hond die bovendien énorm snel aan het veranderen is toch wel erg leuk om regelmatig wat foto's te maken. Deze foto's zijn ook van afgelopen week op de hei.
8) Op de uitkijk

9) Nu hij verder uitgroeit krijgt hij steeds iets meer een "wolvig" uiterlijk.

En gisteren is hij voor het eerst mee geweest naar De Hoge Veluwe. Op alle foto's loopt hij aan een 20 meter lange sleeplijn die ik voor de foto's heb weg bewerkt.
10) Gelijk mijn favoriete foto. Deze ga ik waarschijnlijk op canvas laten drukken om aan de muur te hangen.

11) Op een heuveltje geklommen om het veld over te kijken

12) De zandvlakte overzien

13) De zandvlakte verkennen

14) Hij wordt steeds mooier

15) En de laatste al weer