Hierperdepiep 13 jaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hierperdepiep 13 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 22:25

*\o/* *\o/*

A never ending story

13 jaar geleden kwam ik veel bij buurvrouw , ik de jongste uit een gezin van 5 een zeer hectisch gezin . We liepen met de hond , keken spelshow soapje hier en als afsluiter GTST elke avond het liefst .

En zo liep er Tutte , een cypers getekende poes . Nu was ze door de buurtkat bezwangerd en daar was ze toen mijn soulmate op 7 november :

Afbeelding

Links is overleden , midden is James die woont bij buurvrouw haar dochter en rechts mijn Muis

Afbeelding

Anno 2007 ik en mijn dame(s) , de linkse woont nu bij mij en is 11 jaar

Afbeelding

De linker anno 2016

Afbeelding

Door geldgebrek kreeg ze vele nesten , helaas pindakaas tot een bezorgde buurtbewoner aan de bel trok . Oa haar dochter Snuitje , die is tegenwoordig alweer 12 jaar

Afbeelding

Snuitje dus :Y)

Afbeelding

Haar semi schele kop , typisch -check-

Afbeelding

In vroegere tijden bij het konijnenhok , zal ongetwijfeld Takkie ingewoond hebben toen . Mijn meid waar ik ga gaat zij <3

Afbeelding

Ik heb haar zovaak geplaagd , hier heb ik wat slagroom op haar neus gesmeerd als rel puber :Y)

Afbeelding

Samen in 2012 <3

Afbeelding

Oude favo plek in ouders hun oude keuken , dan kon ze je altijd zien aankomen :+

Afbeelding

Ook af en toe ver vrouwen hoort erbij :j

Afbeelding

En dan op je 11de een kitten opvoeden pff :\

En ons moment vorig jaar , wij samen ik en jij jij en ik .

Afbeelding

En vandaag de jarige trut

Afbeelding

13 lange jaren , door het slop getrokken . Mij gesteund waar nodig , altijd er voor mij geweest . Ik zal er nog altijd voor je zijn , al word je minder en oud je bent voor mij goud :* .

Love you to the moon and back <3

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 22:41

Ah wat een lieve foto die voorlaatste. Lief ook die schele oogjes <3

Nog veel plezier samen :)