Tsja......
Ons Bijouxtje.... Zo gek als een deur!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

JoyCiej007 schreef:Bijoux heeft idd regelmatig hoofdpijn...
Als zij achter haar speeltje aan rent, een slidingstop maakt om vervolgens met haar kop tegen de schuifpui binnen te knallen.
Daar komt die mooie kop en snuit vandaan..... zo plat als je zelf maar wenst....

niemand mag onze honden oppakken van ons.

GabberGill schreef:Ik wilde er zelf een. Ik lees alleen veel over dit ras dat ze met hoofdpijn zouden leven enz. Het leest bijna alsof het dierenmishandeling is er 1 aan te schaffen. Het zijn draakjes en echte figuren waardoor ik het weer apart vind want ze zijn altijd zo vrolijk.
Ja deze honden hebben ook vaak brachycephalic syndrome (eigenlijk een misvormde schedel dus) met blauw tandvlees door chronisch zuurstof tekort... Bij deze honden word het tandvlees gewoon weer roze als je ze intubeert. Ik weet wel dat ze op sommige diergeneeskunde dus als soort van truc-vraag tijdens colleges de schedel van een brachycephalic hond laten zien met de vraag: wat is er met deze hond gebeurd en dat de meeste studenten die dat voor het eerst zien aankomen met suggesties als; een aanrijding of een schop. Geloof het dan ook best dat ze daar hoofdpijn bij hebben.