Tessa, Tay en Winni - ons geluk!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Tessa, Tay en Winni - ons geluk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-16 22:40

Wij zijn in het gelukkige bezit van 3 Duitse Herders en een camera. Dat zorgt voor een hoop oefenmateriaal, maar ook dat je verliefd naar het scherm kan kijken.

We beginnen met Tessa, zij is ons probleemkindje. Op 2 jarige leeftijd uit het asiel gehaald, gefokt door een broodfokker, angstagressief en geen greintje werklust. Dankzij haar zijn we erachter gekomen dat we wilden sporten met onze honden en zij heeft er dus voor gezorgd dat we naar de werklijnen zijn gaan kijken. Tessa doet liever niet aan luisteren en heeft dus ook een hekel aan poseren. Ik heb ook maar 1 foto van haar, maar dit laat precies zien waarom. :') Ze is nu 7,5 jaar oud.

1.
Afbeelding


Toen we Tessa een klein beetje op de rit hadden en door de pup van mijn schoonouders erachter kwamen dat zij verzot op pups is, hebben we Tay gekocht. Onze eerste werklijn DH dus en mijn trainingshond. Tay wordt eind april 4.

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

Als laatste kwam Winnitou, roepnaam Winni. Zij komt bij dezelfde fokker als Tay vandaan en is ver weg ook familie, alleen zijn ze echt totaal verschillend. Winni is mijn mans hond en dat laat ze ook merken. :') Zij wordt eind maart 2.

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

KimD

Berichten: 20419
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Tessa, Tay en Winni - ons geluk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 19:33

Wat een heerlijk stel! Winni ziet er overigens nog jong uit. Had niet gedacht dat ze twee was. :D

Flabbergast
Berichten: 7534
Geregistreerd: 21-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 19:34

Wat een mooie honden en foto's !

MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-16 11:02

Dank jullie wel!

KimD schreef:
Wat een heerlijk stel! Winni ziet er overigens nog jong uit. Had niet gedacht dat ze twee was. :D


Anderhalf pas, he? ;) Eind maart 2017 wordt ze pas 2, maar het is een klein en fijn teefje.

Zil
Berichten: 360
Geregistreerd: 11-02-08

Re: Tessa, Tay en Winni - ons geluk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 23:20

Ik zie je topic nu pas. Genieten van je heerlijke honden. Tessa mijn hart gestolen. Tay een super knapperd en Winni zo bijzonder. Jullie hebben een rijk bezit.
Zondag weer lekker knuffelen met Tessa. En wat is Winni donker geworden. Veel te lang geleden dat we jullie zagen.

primera

Berichten: 919
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Tessa, Tay en Winni - ons geluk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 23:28

Ow wauw die Tay is knap zeg, alle drie wel maar Tay is echt bloedmooi. Mooi drietal heb je :)

MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-16 10:41

Zil schreef:
Ik zie je topic nu pas. Genieten van je heerlijke honden. Tessa mijn hart gestolen. Tay een super knapperd en Winni zo bijzonder. Jullie hebben een rijk bezit.
Zondag weer lekker knuffelen met Tessa. En wat is Winni donker geworden. Veel te lang geleden dat we jullie zagen.


Ja, veel te lang geleden! <3

primera schreef:
Ow wauw die Tay is knap zeg, alle drie wel maar Tay is echt bloedmooi. Mooi drietal heb je :)


Dank je wel! Mijn knappe vriend! Je hoort als eigenaar geen voorkeur te hebben, maar hij is wel degene waar ik het gekst op ben, naast dat hij heel knap is, is hij qua karakter echt de beste hond die ik had kunnen wensen. Alleen niet altijd voor andere mensen, daar heeft hij echt niks mee. :')