Orka's en beren in Canada

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Orka's en beren in Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:31

Wat geniet echt van je foto's. En als ik zo je opsomming van alle dieren zie, MOET ik daar echt eens heen!
Die wilde wolven zien, lijkt me ook geweldig!

Wat heb je zo al nog meer gedaan in Canada?

Medea

Berichten: 1001
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-16 12:53

Mloes schreef:
Wauwwww wat gaaf! Wij gaan eerst naar Bali / Nieuw Zeeland begin 2017, maar hopelijk wordt de volgende bestemming Canada. Machtig gevoel zeker om dit te zien in het wild :D


Het was echt heel bijzonder en een waanzinnige ervaring. Dit soort dieren zo relaxed in hun eigen omgeving zien, daar werd ik wel even heel erg gelukkig van :D.

Getup schreef:
wow!!! machtig om te kunnen zien. Die vissen zijn ook niet bepaald Klein, brrrr.
More pictures, please *\o/*


De vissen zijn ook echt enorm! Ze komen naar de rivier terug als ze volwassen zijn (3 jaar dacht ik) en kunnen dan 45 kilo wegen. Ik geloof niet dat deze zo groot waren, maar groot waren ze wel!

briitje schreef:
Wat geniet echt van je foto's. En als ik zo je opsomming van alle dieren zie, MOET ik daar echt eens heen!
Die wilde wolven zien, lijkt me ook geweldig!

Wat heb je zo al nog meer gedaan in Canada?


Super leuk om te horen! Dit topic is voor mij ook nog even extra nagenieten van mijn vakantie.

We zijn een week op Vancouver Island geweest en daarna weer het vaste land op naar Whistler, Jasper, Lake Louise en Banff. De parken Jasper en Banff vonden we ook geweldig, de natuur is daar echt adembenemend. Ik ben een echte dierenfreak, maar die parken had ik voor de natuurlijk alleen niet willen missen.

GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 16:37

Canada staat inmiddels op mijn verlanglijstje :-D

Lukasje
Berichten: 11294
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 16:56

Práchtig !! <3

Ik krijg meteen heimwee. Vorig jaar hebben wij Alaska gedaan en ook orka's en beren gespot. Een onvergetelijke ervaring! Ik zou zo terug willen :j .