Vannacht ben ik terug gekomen uit Oostenrijk, daar zag ik in een supermarkt een schap staan waar je zelf die plastic bekertjes kon vullen met mini groenten. Ik vond het echt schepsnoep voor cavia's dus heb gisteren ochtend nog snel een bekertje mini paprika's voor ze gekocht

Het werd echt in dank afgenomen, zulke souvenirs zijn ze dol op

01. Nibbit was zoooo blij dat we weer thuis waren dat ze een smile had van oor tot oor

Dat is natuurlijk onzin, er zat een stukje vast om een tandje ofzo. De timing was wel erg leuk

02. Nou vooruit, ook een normale.

03. Freddy zat echt heerlijk te eten, het lijkt haast of ze hun bekkies verder open doen als ze iets lekker vinden

04.

05. Diggy kijkt altijd zo mega tevreden

06.

07. Mitchy aka prinses eet niet zo netjes voor een prinsesje

08. Big momma Effie, denk maar even de helft weg...

09. Nom nom nom, had die hele beker aan mij gegeven!

10. Marley

11. Deze is van mij! Ze zet heel vaak een pootje op haar eten, het zal maar gestolen worden.. (Dat hoort uiteraard bij Effie's opvoeding; vasthouden of mama eet het op)

12. Sammy zwaait graag met haar eten

13. Het pleffen is een waar beroep hier in huis, Sammy wordt er ook steeds beter in.

14. Gompie heeft zijn lipjes gestift, klaar om zijn dames te versieren

15. En tot slot nog een filmpje omdat etende cavia's gewoon zo leuk zijn. Technisch gezien zou ik er uren naar kunnen kijken, maar binnen een paar minuten hebben ze alles op

Sorry voor het hysterische liedje, dat was de eerste die ik tegen kwam in mijn muziekvoorraad

Bedankt voor het kijken! Mocht je ze willen volgen kan dat hier: Guinea Pigs Adventures