Hieronder volgt een impressie:
Het eerste verblijf werd bewoond door Bizons en het halsbandvarken:

Even een lekker tukkie doen:

Daarna kwamen we bij de Alpaca's en Mara's. Die laatste zijn erg grappige beestjes. De Alpaca's vermaken zich in het park euhm.. erg goed denk ik..

Er waren verschillende kinderboerderijtjes met konijnen, schapen, cavia's, kippen, geiten, varkens en ezels:

Een kudde zebra's stond tevreden te kauwen en hun medebewoners waren struisvogels en Maraboes, erg indrukwekkende vogels van een fors formaat:

Er was een stukje duitse kust nagebootst en daar zag je de vogelsoorten die je aan kunt treffen:

Via de vogelverblijven met parkietachtigen en inheemse vogelsoorten kwamen we in het uilenverblijf. Ook hier loop je tussen de vogels door en dat was erg gaaf! Machtige dieren, die uilen.

Ook aan katachtigen geen gebrek. Er was een panter maar die hebben we niet gezien, er zijn europese wilde katten en jachtluipaarden. De verblijven van deze dieren vond ik persoonlijk niet echt ruim helaas. Maar wat een beauty's zijn die grote poezenbeesten

Nog meer vogels, nu de gieren. Er waren meerdere soorten, ook de hele grote waarvan ik de naam niet weet, maar die foto's zijn helaas verpest door een plotselinge regenbui die we over ons heen kregen:

In dit verblijf verbleven ook deze dieren. Volgens mij steenbokken of gemzen? Maar ik kan het mis hebben..

Het ultieme van deze dag vond ik toch wel de wolven. Helemaal omdat ik van kinds af aan een soort doodsangst voor wolven heb (daar gingen al mijn nachtmerries altijd over en ik heb ook mijn angst voor herdershonden hieraan overgehouden). Ik heb respect voor ze, maar ze waren minder angstaanjagend dan in mijn beleving van vroeger gelukkig.

De stokstaartjes, prairiehondjes en walabi kangaroo's ontbraken hier ook niet in het park. Die zou je toch zo mee naar huis nemen?

Wij hebben van deze dag genoten. Misschien nog een leuk ideetje voor andere mensen in deze vakantie