Maarja, ik ben niet zo van beestjes in hun uppie houden dus al snel kwam US Teddy "Frits" er bij. Een 'fokfoutje' en niet praktisch voor de caviastal waar hij vandaan komt omdat hij te klein was. Wel heel lief, en dus ook gecastreerd

Toen ik deze twee kerels een poosje had wilde ik eigenlijk toch wel een vrouwtje er bij... Dus zo gezegd, zo gedaan, daar was Lotus! Gratis gekregen van de dierenwinkel, want ze had schurft en voelde zich niet zo goed. Dus heeft heel lang apart gezeten tot ze weer helemaal fit en happy was en daarna met de 2 mannen samen. Wat overigens heel goed gaat! Frits is natuurlijk zijn mannelijkheid aardig kwijt, terwijl Kareltje dikke vriendjes bleef met Frits en heel lief was voor Lotus

En van het 1 komt het ander.... Omdat een nestje uiteindelijk toch wel het doel was heb ik de 3 gewoon lekker bij elkaar laten zitten, tot Lotus écht hoogzwanger was, en nu zijn er 2 mini Karelotusjes geboren

Naam en geslacht is nog onbekend, zijn afgelopen vrijdag geboren

Als mensen nog leuke namen weten, heel graag! De bedoeling is om ze voorlopig nog wel even te houden, plek genoeg hier

Hoop er in de nabije toekomst nog 1 of 2 vrouwtjes bij te kunnen halen