Er is een paar weken geleden iets geweldigs gebeurd. Ik werd geboren...
Afgezien van het feit dat ik niet helemaal de bedoeling was, kwam ik toch.
Ik heb gelukkig geen broertjes en zusjes, dus ik mag hier waarschijnlijk lekker blijven wonen.
Maar waar woont deze jonge god dan zul je denken?
Nou ik woon in een hok, met een grote ren er aan vast. Daar liggen allemaal tunnels en buizen in!

Ik woon daar samen met mijn mama, haar naam is baby konijn. Dat is ze niet meer maar zo heet ze nou eenmaal. Ik heb ook een hele lieve, verlegen pleegpapa. Dat is Muis... Muis heeft mij de eerste weken verzorgd samen met mama. Inmiddels heb ik 2 papa's, de papa die op mij lijkt zit er sinds kort weer bij. Het schijnt dat hij heel blij met mij is. Zijn enige en laatste kind want hij is nu wat kwijt of zo zegt mama? Hoe stom!!! Hij ging naar de dierenarts en daar is hij het vergeten, mannen... Ze kunnen echt niks!
Op deze foto's was ik echt nog heel klein, lief en onschuldig!

Met mijn mama!

Soms mogen we even op vreemd terrein lopen, super cool want dan kan ik racen door de tunnels!

Naja inmiddels ben ik de baas hiero, alle konijnen zijn doosbang voor mij!!! Laat het duidelijk zijn dat niemand anders uit mijn grote voerbak mag eten! Gelukkig zijn er 3 voerbakken, dan kan ik mijn onderdanen daar laten eten.

Mijn papa wordt soms doodmoe van mij zegt hij, nou ik snap daar niks van. Ik ben toch niet druk ofzo?

Een speciaal plekje voor Muis, die erg verlegen en lief voor me is! Toen ik nog wat kleiner was ging ik altijd bij hem zitten. Om hem warm te houden, dat snappen jullie toch wel!

En mijn baasje, die heeft een heel groot wollen vest. En daar doe ik soms een schoonheidsslaapje in...

En als laatste, mijn favoriete tunnel! Precies groot genoeg voor mijn ego!

Oh ja lieve bokkertjes, mijn baasje weet dat er al teveel konijntjes zijn. Ik was een ongelukje en mijn papa is nu gecastreerd...