Vorige maand had ik studiofoto's gemaakt van mijn kleine grote wilde huisdier- tijger: [BB-ITP] ITP Maine Coon dame Sienna in de fotostudio!
Maar nu werd het weer iets beter weer en heb ik onze tijger weer een keer in de tuin rond laten lopen en wat foto's gemaakt! Het is natuurlijk wel zo leuk voor een echte 'wilde tijger' om ook af en toe buiten rond te mogen neuzen! Lekker springen, rennen en beestjes vangen (en koelbloedig vermoorden

Natuurlijk lig ik af en toe plat op de grond (verdekt opgesteld). Het is en blijft een tijger, het is niet zonder gevaar voor eigen leven!

Thundercats Sienna ~ Maine Coon ~ 1 jaar, 4 maanden & 4 dagen jong ~ black tortie silver tabby blotched
1. Ultieme wilde blik

2. Verstoppen achter een boom(pje)

3. Zoals je hier kan zien zat Sienna aan een touwtje/tuigje. Dat is natuurlijk voor de veiligheid van onze buren en andere buurtgenoten!

4. Knappe tijger!

5.

6. Jagen op beestjes

7. Haar uiterst serieuze jaag- blik! Pas maar op!

8. Tussen de blaadjes door.

9. oliebol, ze heeft mij gespot, denk ik!

10.

11. Oei, dat ziet er wel erg moordlustig uit!

12. Sienna maar weer even mee naar binnen gelokt. En wat denk je?? Gaat ze binnen vrolijk verder met jagen, springen en racen! Moest ik alsnog dekking zoeken!

13. Ben ik naar boven gevlucht, naar mijn kamer. Zit ze 2 seconden later weer in mijn vensterbank naar mij te staren...

14.

15. Dag kleine grote tijger, tot de volgende keer!

Ohja, en dit is Sienna in Chinchilla vorm

http://i67.tinypic.com/2w5nj8i.jpg
Ze moest net gapen haha