Vorige week was het heerlijk weer. Dus vond het tijd om paar foto's te maken van onze Mecheltjes.
Mick is onwijs groot voor zijn leeftijd. Is van 19 augustus 2015. Is onze oudste reu al voorbij. Het is nog een heerlijke slungel. In zijn koppie nog echt pup. Dus op de club word er alleen nog maar mee gespeurd. Want voor spelen op het veld, is er nog weinig interesse. Dus dan gaan we hem er ook niet mee plagen. Het liefst hangt hij hele dagen op de bank tegen moeder of zusje aan.

En toen was Mick er wel weer klaar mee

Dit is [***]. Echt mijn kleine meisje, mijn knuffeltje. Heerlijk karakter. Nergens bang voor. Lekker pittig dingetje. Is net als Mick van 19 augustus. Wil graag aan het werk, leert snel. Totaal ander karakter als Mick. [***] woont bij mij, samen met een labrador.

En als laatste mijn grote trots [***]. [***] woont net als Mick bij mijn moeder. Maar inmiddels is het echt mijn hond geworden. Ik heb er zo'n ijzersterke band mee. Gaat door het vuur voor mij. Doet alles wat ik van hem vraag. Op de club doet hij het geweldig. En 11 mei word hij alweer 2.

Groetjes, [***].