Zieke mimi comes home!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xniieeenke

Zieke mimi comes home!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 11:17

In mijn topic [BB] Kat moe en lusteloos vertelde ik dat mijn kat ziek was, het werd een soort volgtopic van een paar dagen en eindelijk mocht ze vanochtend naar huis, dat moest natuurlijk een fotoverhaal worden!

Ipv het daar te posten zet ik het even hier.

Ik werd om 9;15 gewekt; NIENKE ZE MAG OPGEHAALD WORDEN 9;55 WEG! oh, damn heel leuk maar hoe red ik dit? werd 10 uur, whoppa daar gingen we!
Afbeelding
eenmaal aangekomen troffen we verse plasjes aan van de honden; jep, dit is de dierenartskliniek!
Daarna binnen wachten, iemand kwam een hele oude hond ophalen en wat was dat lief... :)
Afbeelding
drugs maar dan 10 keer zo erg... XD
Afbeelding
eenmaal in de auto kon ze niet stoppen met miauwen, ik moest knuffelen anders kletst ze je de oren van de kop. angst of lief praten, volgens mij een mengelmoesje maar het was wel lief.
Afbeelding
en ja hoor na een kwartiertje waren we thuis, finally!
Afbeelding
knuffelmaatje werd gehuldigd, wat was dat LIEF! geen foto van. maar wel werd de krabpaal een minuut lang kapot gekrabd, wat heeft ze die gemist!
Afbeelding
een week binnenblijven, baasje, dat is VEEL TE LANG!
Afbeelding
andere pjoes heeft het ook gevonden hoor, er lagen nog brokjes in van bij de dierenarts in de hoop dat mimi (zieke kat) zou eten, maar helaas. noortje had ze gevonden hoor XD
Afbeelding

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 11:27

Wat fijn dat ze weer thuis is!! :D

Leuk verslag! :j

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 11:28

Iejoor schreef:
Wat fijn dat ze weer thuis is!! :D

Leuk verslag! :j

Bedankt! Ben ook heel blij, had gedacht dat ze banger zou zijn en relaxed zou doen maar ze doet alles en miauwt nu al weer een half uur dat ze naar buiten wil XD