Al een hele lange tijd heb ik deze shoot gepland staan met mijn knuffel vriendjes, met de eenhoorn en honden knuffels er bij, vandaag heb ik ze eindelijk gemaakt!
Afgelopen week had ik stage in een dierenwinkel bij ons in de buurt, ontzettend leuke plek, en heb er een lente- en zomer baantje aan over gehouden!

Ik was al in bezit van twee Syrische hamsters, Bassie en Wolletje, en er is vorige week een hoop verbouwd in mijn kamer waardoor ik plek kreeg voor meer!
Op stage ben ik verliefd geworden op een Chinees mannetje; Mushu!
Ik mocht Mushu van mijn stage begeleidster hebben! Wat was ik blij

Ook heb ik gister twee drachtige muisjes mee naar huis genomen, ik laat ze hier bevallen in de hoop dat het niet zo stressvol voor ze is. De twee dames heten Jip en Janneke!

Vandaag heb ik eindelijk foto's gemaakt, van alle vijf!
Wolletje
Vacht: Langhaar Albino
Vader: Crème Langhaar
Moeder: Crème ds banded
Wolletje is inmiddels 2 jaar en 2 maanden oud, toen hij vier maanden was heb ik hem bij Hamstery Horizon in Amsterdam opgehaald. Het was liefde op het eerste gezicht, ik vond hem echt ontzettend lief en 'fluffy' en ben nog steeds verliefd op mijn gentleman!
Hij is ontzettend lastig om op de foto te zetten, met dat lange haar kan je bijna niet scherp stellen

1.

2. Blijf nou stil zitten

3.

Bassie
Vacht: Weten we niet precies, iets dergelijks als langhaar geelbont.
Moeder: Goud met witband langhaar
Vader: Niet bekend
Bassie is geboren op 07/09/15 bij een vriendin van mij. Nestje was incest vanuit een dierenwinkel, maar gelukkig zijn alle jongen, inclusief Bassie goed terechtgekomen. Ze is een ontzettend druk en leuk hamstertje om naar te kijken of om je heen te laten scharrelen. En ook deze dame blijft niet stil zitten.
4.

5. Fluffy but

6. (niet scherp)

Mushu
Vacht: Wildkleur (richting het rood-bruin)
Ouders weet ik beiden niet.
Mushu is nu ongeveer 9 maanden oud en heb ik gekregen van mijn stage begeleidster. Hij is ontzettend nieuwsgierig en lief. Ik heb hem pas een halve week maar hij kruipt nu al onder mijn haar door en over mijn shirt. Hij is overigens een stuk makkelijker, ookal wilt hij dolgraag over in en doorheen

7.

8. Hij is zo klein...

9.

Jip
Vacht: Albino
Jip kan ik onderscheiden van Janneke omdat zij het kleinste van de twee is

10.

Janneke
Vacht: Albino
Janneke kan ik onderscheiden van Jip omdat zij de grootste is met de dikste buik

11.

De twee drachtige dames, Jip & Janneke kan je volgen in dit topic:
[BB] [VOLG] Kraamkamer voor twee voerdames!
Bedankt voor het kijken! Een reactie vind ik leuk

Tips voor het fotograferen mag, maar houd het netjes want ik doe het niet zo vaak!