hoi,
vorig jaar in maart 2015 heb ik voor de eerste keer meegedaan met een fotomeeting georganiseerd door een bokker.
Dit was een fotomeeting voor honden in de Lommelse Sahara en ik had mijn hondje opgegeven als model.
Ondanks dat ik en mijn hond dit nooit eerder gedaan hebben was mijn hond toch erg braaf. Het vrij rondrennen in het zand was toch het leukste voor hem.
Soms zie je wel op de foto's zijn onzekerheid terug. Hij is namelijk ook bang als hij even alleen moet blijven staan of zitten terwijl ik van hem weg stap.
Ik ben nog steeds enorm blij met de foto's die er toen gemaakt zijn...
Dank aan de fotografen die aanwezig waren, zij hebben prachtig werk geleverd
JOYCE TOEBAT
SANNE HARMSEN
SIEN VERVECKEN
STEFANIE PEETERS
TESSA MEYNEN
HELGA DE BACKER
ASTRID MERKX
KB PHOTOGRAPHY

Dit vond racky enorm lastig omp te doen. Hij ging steeds liggen of zitten.

vorig jaar in maart 2015 heb ik voor de eerste keer meegedaan met een fotomeeting georganiseerd door een bokker.
Dit was een fotomeeting voor honden in de Lommelse Sahara en ik had mijn hondje opgegeven als model.
Ondanks dat ik en mijn hond dit nooit eerder gedaan hebben was mijn hond toch erg braaf. Het vrij rondrennen in het zand was toch het leukste voor hem.
Soms zie je wel op de foto's zijn onzekerheid terug. Hij is namelijk ook bang als hij even alleen moet blijven staan of zitten terwijl ik van hem weg stap.
Ik ben nog steeds enorm blij met de foto's die er toen gemaakt zijn...
Dank aan de fotografen die aanwezig waren, zij hebben prachtig werk geleverd
JOYCE TOEBAT
SANNE HARMSEN
SIEN VERVECKEN
STEFANIE PEETERS
TESSA MEYNEN
HELGA DE BACKER
ASTRID MERKX
KB PHOTOGRAPHY

Dit vond racky enorm lastig omp te doen. Hij ging steeds liggen of zitten.